EviaZoom.gr - Εύβοια News: ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | Το πληρέστερο ενημερωτικό site της Εύβοιας | ΕΥΒΟΙΑ ΝΕΑ | ΧΑΛΚΙΔΑ ΝΕΑ | ΕΥΒΟΙΑ | ΕΥΒΟΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΧΑΛΚΙΔΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΟΤΙΑ ΕΥΒΟΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΕΥΒΟΙΑΖΟΥΜ
14 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM - ΕΥΒΟΙΑ ΝΕΑ
FOODOXYS
 

Super League: Ενός λεπτού σιγή σε όλα τα ματς στη μνήμη του Μίμη Δομάζου και λαϊκό προσκύνημα...

Όπως ανακοίνωσε η Super League σε όλους τους αγώνες της 20ής αγωνιστικής της Super League στους αγώνες του Σαββατοκύριακου (25-26/01/2025) θα τηρηθεί ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του "στραγηγού" Μίμη Δομάζου που «έφυγε» από τη ζωή ξαφνικά την Παρασκευή (24-01-2025) σε ηλικία 83 ετών...



Συγκεκριμένα, ενώ είχε πάει ο ίδιος σε ιδιωτική κλινική στο Χαλάνδρι για να κάνει εξετάσεις οι γιατροί εκεί διέγνωσαν ότι έχει σοβαρό καρδιολογικό πρόβλημα και η συνέχεια είναι άκρως προβληματική. Αντί να τον κρατήσουν οι γιατροί, ή να τον πάνε αμέσως για χειρουργείο, οι ίδιοι του είπαν να πάει και μόνος του στο δημόσιο Νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», (σ.σ. στο οποίο πρόσφατα είχε πέσει και ασανσέρ) και το οποίο ήταν το μοναδικό που εφημέρευε εκείνη την ώρα όπως του είπαν. Δεν κάλεσαν ούτε ασθενοφόρο..., και όταν έφτασε μόνος του στο δημόσιο Νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», εκείνος είχε ήδη καταρρεύσει και αυτή η καθυστέρηση αποδείχτηκε μοιραία. Ακολούθως άφησε την τελευταία του πνοή στη ΜΕΘ του συγκεκριμένου δημόσιου Νοσοκομείου «Ερυθρός Σταυρός».

Η κηδεία του και λαϊκό προσκύνημα...

Τη Δευτέρα (27-01-2025) και ώρα 15:00 στο Α' νεκροταφείο θα τελεστεί η κηδεία του Μίμη Δομάζου, ενώ παράλληλα, η σορός του «στρατηγού» θα τεθεί σε λαϊκό προσκύνημα, στη Μητρόπολη από τις 9:00 το πρωί.

«Είχε συντηρηθεί πριν 20 μέρες...», λέει ο έκθετος Άδωνις - Νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός»: Τρόμος από ασανσέρ που έπεσε στο κενό, 4 τραυματίες... (ΦΩΤΟ)

Τρομακτικό ατύχημα συνέβη την Πέμπτη (09-01-2025) στο Νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», όταν κόπηκε το συρματόσχοινο του ασανσέρ και 4 άνθρωποι που ήταν μέσα έπεσαν στο κενό...

Ώρες τρόμου βίωσαν 4 άτομα στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», όταν ξαφνικά έπεσαν στο κενό, καθώς κόπηκε το συρματόσχοινο από τον ανελκυστήρα. 

«Είδα τους ιμάντες αυτούς πεσμένα όλα κάτω. Μου είπαν ‘κυρία δεν θα ανεβείτε στο ασανσέρ, γιατί υπάρχει θέμα’. Ήταν πολύ αναστατωμένοι όλοι», ανέφερε αυτόπτης μάρτυρας. 

«Ένα θόρυβο ακούσαμε και νομίζαμε ότι έκανε ένα μικρό σεισμό. Ωστόσο, επειδή εγώ έτυχε να είμαι μαζί με άλλους βέβαια έξω από το ασανσέρ. Είδαμε κόσμο να φωνάζει ότι έσπασε το ασανσέρ και κατέβαινε κόσμος προς το υπόγειο. Εγώ ήμουν στον τέταρτο. Και κοιτώντας προς τα κάτω είδα παιδιά, γιατρούς, νέους που ήταν στις σκάλες και κατεβαίναν προς τα κάτω»,. 

Την ώρα του ατυχήματος μέσα στον ανελκυστήρα βρίσκονταν δυο μέλη πληρώματος ιδιωτικού ασθενοφόρου, ένας συνοδός και ένας ασθενής. Αμέσως μετά τον απεγκλωβισμό τους μεταφέρθηκαν στην χειρουργική κλινική για εξετάσεις. 

Ο ασθενής που βρισκόταν μέσα στον ανελκυστήρα είχε χειρουργηθεί για κάταγμα του ισχίου και μόλις είχε πάρει εξιτήριο. Μαζί με τη συνοδό του και τους δυο διασώστες είχαν πάρει το ασανσέρ από τον 1ο όροφο του νοσοκομείου. Όταν το συρματόσχοινο έσπασε, έπεσαν στο υπόγειο. Σύσσωμο το προσωπικό του νοσοκομείου έσπευσε να βοηθήσει, ενώ ένας γιατρός χρησιμοποιώντας ένα χειρουργικό εργαλείο κατάφερε να ανοίξει την πόρτα και να τους απεγκλωβίσει. 

«Ήμουν αυτός που άνοιξε την πόρτα και τους απεγκλώβισε, γιατί δεν είχε σταματήσει στο υπόγειο ακριβώς, είχε πάει περίπου μισό μέτρο πιο πάνω. Οπότε η πόρτα ήταν μπλοκαρισμένη, πήρα ένα χειρουργικό εργαλείο και άνοιξα την πόρτα. Η κατάστασή τους είναι σταθερή, δεν διατρέχουν κάποιον κίνδυνο αυτήν τη στιγμή», είπε ο Ηλίας Γκινοσάτης, ιατρός Α’ Χειρουργικής Ερυθρού Σταυρού. 

Την ίδια ώρα, ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργίαδης λέει πως το ασανσέρ «είχε συντηρηθεί μόλις πριν 20 μέρες...». Που να μην είχε γίνει και συντήρηση δηλαδή...

Στον ανελκυστήρα βρίσκονταν 4, ένας ασθενής, ο οποίος είχε λάβει εξιτήριο και η συνοδός του, μαζί με δύο διασώστες ιδιωτικού ασθενοφόρου. Οι ασθενείς εξετάσθηκαν από το iατρικό προσωπικό, το οποίο διαπίστωσε ότι φέρουν ελάσσονες κακώσεις και βρίσκονται υπό παρακολούθηση.

«Για την διερεύνηση των συνθηκών του συμβάντος διατάχθηκε Ένορκη Διοικητική Εξέταση από την 1η Υ.ΠΕ», αναφέρει σε ανακοίνωση η Διοίκηση της 1ης ΥΠΕ Αττικής.

Το περιστατικό προκάλεσε την έντονη αντίδραση όλων των πολιτικών κομμάτων της αντιπολίτευσης, τα οποία κατηγορούν την κυβέρνηση και ζητούν την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης.

Βελόπουλος: «Κατόπιν εορτής η κυβερνητική παρέμβαση για τις εικόνες ντροπής με το γλέντι στον Ερυθρό Σταυρό»

Δείτε την ανακοίνωση που απέστειλε στο EviaZoom.gr ο Πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος για το γλέντι στον Ερυθρό Σταυρό:

«Κατόπιν εορτής η κυβερνητική παρέμβαση για τις εικόνες ντροπής με το γλέντι στον Ερυθρό Σταυρό

Τα αντανακλαστικά του επιτελικού κράτους της Νέας Δημοκρατίας απεδείχθησαν για ακόμη μία φορά “μηδενικά”. Η κυβέρνηση επιδεικνύει αντανακλαστικά μόνο όταν πρόκειται να συγκαλύψει δικά της σκάνδαλα.

Για του λόγου το ασφαλές, οι εικόνες ντροπής στον Ερυθρό Σταυρό, διαδραματίστηκαν πριν από πολλές μέρες, χωρίς να υπάρξει καμιά συνέπεια.

Η ΝΔ προσπάθησε να προστατέψει τους δικούς της ανθρώπους αλλά σύρθηκε πίσω από τις εξελίξεις, όταν οι εικόνες ντροπής αποκαλύφθηκαν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».

Ερυθρός Σταυρός - Σάλος με το γλέντι στο νοσοκομείο εν μέσω εφημερίας - ΣΥΡΙΖΑ: «Να απολυθεί τώρα η Διοικήτρια και να τιμωρηθεί πειθαρχικά, ο Χρυσοχοΐδης τι περιμένει να δείξει η ΕΔΕ; Αν τα πήγαινε καλά τα βήματα;» (ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ)

Δριμεία επίθεση προς την κυβέρνηση εξαπέλυσε ο ΣΥΡΙΖΑ μετά την αποκάλυψη του ΒΙΝΤΕΟ με το γλέντι εργαζομένων και της Διοικήτριας του Ερυθρού Σταυρού, εν ώρα εφημερίας στο νοσοκομείο και την ώρα που πηγαινοέρχονταν ασθενείς με φορεία...

Δείτε καταρχάς το ΒΙΝΤΕΟ με το επίμαχο γλέντι που ανέβασε ο Συντονιστής ΕΠΕΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ Παύλος Πολάκης:

 

Δείτε τις ανακοινώσεις του ΣΥΡΙΖΑ που εστάλησαν στο EviaZoom.gr και τις οποίες υπογράφουν ο Συντονιστής ΕΠΕΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ Παύλος Πολάκης και ο Τομεάρχης Υγείας του κόμματος Ανδρέας Παναγιωτόπουλος:

Παύλος Πολάκης:

«Όλη η Ελλάδα θαύμασε το βίντεο με τους χορούς και τα γλέντια στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών “Κοργιαλένειο-Μπενάκειο” εν μέσω εφημερίας και με τα φορεία να περνούν με ασθενείς, μέσα από την αυτοσχέδια πίστα και μπροστά από χορευτές και όργανα.

Για μια ακόμα φορά οι άριστοι του Κ. Μητσοτάκη απέδειξαν ότι δεν έχουν καμιά ενσυναίσθηση, μιας και το χορό έσερνε η Διοικήτρια του Νοσοκομείου κ. Ταβιανάτου.

Η κ. Ταβιανάτου δεν είναι τυχαία, αντιθέτως αποτελεί μια καθαρά κομματική επιλογή. Μπορεί μα μην διαθέτει τα τυπικά προσόντα για Διοικήτρια, μιας και πρόκειται για δημόσιο υπάλληλο του Υπουργείου Υγείας με πτυχίο κοινωνιολογίας από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, διαθέτει, όμως, όλες εκείνες τις δεξιότητες που χαρακτηρίζουν τους άριστους του Κ. Μητσοτάκη.

Να θυμίσουμε δεν είναι η πρώτη θητεία της κ. Ταβιανάτου ως Διοικήτρια, καθώς το 2014 είχε διοριστεί από τον Άδωνι Γεωργιάδη, Αναπληρώτρια Διοικήτρια στο νοσοκομείο Αλεξάνδρα.

Το Φεβρουάριο του 2022, η εφημερίδα Δημοκρατία σε δημοσίευμα της κατήγγειλε ότι στο Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός, μιας και δεν είχε οριστεί Αναπληρωτής Διοικητής αλλά ούτε είχε συγκροτηθεί το ΔΣ, η κ. Ταβιανάτου έκανε ότι ήθελε, έχοντας και τη στήριξη του σωματείου εργαζομένων μέσα από τη συνεργασία των συνδικαλιστών του ΠΑΣΟΚ που πρόκεινται στον Ανδρέα Λοβέρδο και μιας μερίδας συνδικαλιστών της Ν.Δ.

Το αποτέλεσμα ήταν να στηθεί στο νοσοκομείο ένα ατελείωτο πάρτι απευθείας αναθέσεων και πελατειακών μετακινήσεων τις οποίες είχε καταγγείλει και ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Χαρακτηριστική στιγμή της κ. Ταβιανάτου, υπήρξε διαγωνισμός για την καθαριότητα, στην προκήρυξη του οποίου είχε μπει ως προαπαιτούμενο, η εταιρία που θα αναλάβει το έργο να έχει πιστοποίηση για την τήρηση του συστήματος διαχείρισης οδικής ασφάλειας!

Για τις δίχως άλλο ανεκτίμητες υπηρεσίες της στο καθεστώς Μητσοτάκη, η κ. Ταβιανάτου ανταμείβεται μάλιστα με εξάμηνη παράταση της θητείας της (απόφαση 13/12/2024).

Για την πλήρη διαλεύκανση του συμβάντος, η ΕΔΕ που διατάχθηκε είναι επιβεβλημένη, η Διοικήτρια, όμως, θα έπρεπε από χθες να έχει πάει σπίτι της.

Ας μας εξηγήσει ο κ. Χρυσοχοΐδης, για ποιόν λόγο η κ. Ταβιανάτου είναι ακόμα στη θέση της; Τι περιμένει να δείξει η ΕΔΕ; Αν τα πήγαινε καλά τα βήματα;

Φοβάται κάτι ο κ. Υπουργός και δεν προχωρά στο αυτονόητο ή δεν αποφασίζει μόνος του;

Είναι σίγουρο ότι το σύστημα Μητσοτάκη, όπως έκανε και με άλλους εκλεκτούς του (π.χ. κ. Νικολάου), θα υπερασπιστεί όσο μπορεί την κ. Ταβιανάτου.

Είναι επίσης σίγουρο ότι η κυρία αυτή, δεν μπορεί να σταθεί πλέον στη θέση της.

Υ.Γ. Μήπως ο Τομέας Υγείας του ΠΑΣΟΚ θα ήθελε να σχολιάσει τις επιδόσεις των υπόλοιπων χορευτών;»

***

Ανδρέας Παναγιωτόπουλος:

«Διέρρευσε προ ολίγων ωρών η είδηση, αλλά και υποστηρικτικό και αποδεικτικό αυτής βίντεο, ότι λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών «Κοργιαλένειο-Μπενάκειο» Ε.Ε.Σ αποφάσισε να διεξάγει εορτή Χριστουγέννων εντός του κτηρίου του νοσοκομείου, συγκεκριμένα στον χώρο υποδοχής του κεντρικού κτηρίου, και σε ώρα λειτουργίας του, και μάλιστα εν ώρα εφημερίας.

Το θέαμα της μουσικής διαπασών, της ζωντανής ορχήστρας (!) αλλά και της Διοικήτριας κυρίας Ελπινίκης Ταβιανάτου να ηγείται μετά ζέσης του χορού, ενώ λίγα μέτρα παραπίσω διέρχεται φορείο με ασθενή περικλείει ολόκληρη την Ελλάδα 2.0 του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Προφανέστατα μετά το σάλο και την κατακραυγή, ο Υπουργός Υγείας διέταξε κατεπείγουσα Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) κατά της κυρίας Ταβιανάτου, η οποία αποτελεί κομματικό διορισμό της κυβέρνησης και δεν πληροί κανένα απολύτως αντικειμενικό κριτήριο επιλογής σε θέση ευθύνης διοίκησης μονάδας υγείας, και δη δευτεροβάθμιας, καθώς η κυρία Ταβιανάτου είναι απλώς δημόσιος υπάλληλος του Υπουργείου Υγείας, απόφοιτος σπουδών κοινωνιολογίας. Απορίας άξιο είναι τι ακριβώς περιμένει ο Υπουργός να μάθει από το πόρισμα της ΕΔΕ, καθώς η παράβαση είναι αυτόφωρη και ανεπίδεκτη οιασδήποτε αμφιβολίας και ένστασης.

Μάλλον, επιδιώκεται ως συνήθως η επικοινωνιακή διαχείριση δια της τυπικής νομιμότητας ώστε σύντομα το σκάνδαλο να ξεχαστεί όχι απλώς από την αβίωτη πια καθημερινότητα των Ελλήνων και Ελληνίδων, αλλά από το επόμενο και ίσως προκλητικότερο σκάνδαλο. Εντούτοις, θα περιμένουμε ως τις 8 Ιανουαρίου 2024 να διαβάσουμε το πόρισμα και να ενημερωθούμε για τις βάσει αυτού άμεσες κινήσεις του Υπουργού Υγείας.

Δεν διαφωνούμε, αντιθέτως συμφωνούμε και υπερθεματίζουμε κινήσεις και πρωτοβουλίες ενίσχυσης και τόνωσης του ηθικού του ανθρώπινου δυναμικού του ΕΣΥ. Οπωσδήποτε μια εορταστική εκδήλωση είναι απαραίτητη και βοηθά στην έστω και παροδική ανόρθωση του πεσμένου ηθικού των ανθρώπων των νοσοκομείων. Ξέρουμε ότι ιδίως μετά την πανδημία, το ιατρονοσηλευτικό κυρίως προσωπικό, αλλά όχι μόνο, του ΕΣΥ είναι φυσικά, ηθικά και ψυχικά εξουθενωμένο, και είναι έμπλεο του αισθήματος της παραίτησης.

Εντός των μέτρων που μια σοβαρή, ευρωπαϊκή κυβέρνηση θα λάμβανε για να αντιμετωπίσει την κατάσταση, θα ήταν και η ορθολογική και συνετή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού βάσει μιας σύγχρονης αντίστοιχης στρατηγικής. Στο πλαίσιο αυτής, θα υπήρχαν και μέτρα ενίσχυσης του πνεύματος συνεργασίας και συνύπαρξης των εργαζομένων (team building). Ωστόσο, κανείς δεν θα περίμενε η διοίκηση ενός νοσοκομείου να γλεντάει με δυνατή μουσική και χορούς κατά την ώρα λειτουργίας του νοσοκομείου, πολλώ δε μάλλον στη διάρκεια της εφημερίας του.

Ο πολύ ακραίος πια νεοφιλελευθερισμός ατλαντικού τύπου που εφαρμόζει η κυβέρνηση δεν ορρωδεί προ ουδενός. Το περιστατικό στο προαναφερόμενο νοσοκομείο το αποδεικνύει περίτρανα. Όπως η διεύθυνση ενός καταστήματος θα διοργάνωνε μια εορταστική εκδήλωση την ώρα που οι πελάτες θα ψώνιζαν τα προϊόντα του, έτσι και η κομματικά και αναξιοκρατικά διορισμένη Διοικήτρια του νοσοκομείου θεώρησε πρέπον και λογικό να χορεύει την ώρα που ασθενείς-πελάτες μεταφέρονταν με φορεία δίπλα της.

Περιμένουμε το πόρισμα της ΕΔΕ, περιμένουμε την απόλυση αλλά και πειθαρχική τουλάχιστον τιμώρηση της κυρίας Ελπινίκης Ταβιανάτου, καθώς και τη δημόσια συγγνώμη της ιδίας, του Υπουργού Υγείας Μιχάλη Χρυσοχοϊδη και του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος χαρακτήρισε την αναδιάρθρωση του ΕΣΥ, προσωπικό στοίχημα.

Κι επειδή η Κυβέρνηση Α.Ε αρέσκεται στους δείκτες, τα ποσοστά και τα οικονομικά στοιχεία: πόσο άραγε κόστισε η εκδήλωση με τη ζωντανή ορχήστρα και ποιά η σκοπιμότητα ενός τέτοιου πολυτελούς εξόδου;».

Χαλκίδα: «Έφυγε» από τη ζωή 55χρονη εθελόντρια Σαμαρείτισσα του Ερυθρού Σταυρού (ΦΩΤΟ)

Σε ηλικία 55 ετών «έφυγε» από τη ζωή η Χαλκιδέα Σοφία Πασιώτου, «χτυπημένη» από την επάρατη νόσο...

Ήταν ιδιαίτερα γνωστή στη πόλη της Χαλκίδας καθώς επί σειρά ετών ήταν εθελόντρια του Τμήματος Σαμαρειτών του Ερυθρού Σταυρού Χαλκίδας.

Η κηδεία της έγινε την Παρασκευή (23-11-2018) στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Χαλκίδας. 

Τροχαίο στη Νέα Λάμψακο: Στην εντατική του «Ερυθρού Σταυρού» νοσηλεύεται ο 24χρονος Αναστάσιος Κακαράς!

Στην εντατική του νοσοκομείου «Ερυθρός Σταυρός» μεταφέρθηκε ο 24χρονος Αναστάσιος Κακαράς από το Βασιλικό, ύστερα από σοβαρό τροχαίο που σημειώθηκε στις 15:20 το μεσημέρι της Μεγάλης Τρίτης (03-04-2018) στη Νέα Λάμψακο (δείτε ΕΔΩ)...

Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες που διερευνώνται από την Τροχαία, το αυτοκίνητο του 24χρονου συγκρούστηκε μετωπικά με διερχόμενο όχημα που οδηγούσε 48χρονη γυναίκα στο δρόμο Χαλκίδας - Νέας Λαμψάκου, στο ύψος των φαναριών.

Ο 24χρονος τραυματίστηκε σοβαρά και διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Χαλκίδας, ωστόσο στη συνέχεια μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στον «Ερυθρό Σταυρό» όπου νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στην εντατική.
 

Βίντεο - Ρεπορτάζ







Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ EMEDIA