EviaZoom.gr - Εύβοια News: ΜΕΓΑΡΑ | Το πληρέστερο ενημερωτικό site της Εύβοιας | ΕΥΒΟΙΑ ΝΕΑ | ΧΑΛΚΙΔΑ ΝΕΑ | ΕΥΒΟΙΑ | ΕΥΒΟΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΧΑΛΚΙΔΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΟΤΙΑ ΕΥΒΟΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΕΥΒΟΙΑΖΟΥΜ
14 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM - ΕΥΒΟΙΑ ΝΕΑ
FOODOXYS
 

Δολοφονία 17χρονου από αστυνομικό στη Θήβα: Κλειστή όλη τη νύχτα η Εθνική Οδός Αθηνών - Κορίνθου λόγω επεισοδίων

Κλειστή όλη τη νύχτα της Τρίτης (14-11-2023) ήταν η Εθνική Οδός Αθηνών - Κορίνθου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας στο ύψος των Μεγάρων καθώς είχαν συγκεντρωθεί Ρομά και είχαν ανάψει φωτιές διαμαρτυρόμενοι για την δολοφονία του 17χρονου Ρομά στην Βοιωτία από σφαίρες αστυνομικού...

Παράλληλα είχε διακοπεί στο ίδιο ύψος και η κυκλοφορία στην Παλαιά Εθνική.

Μέγαρα: Εξαγριωμένοι οπαδοί επιτέθηκαν στον Κούγια και τον προπηλάκισαν στον αγώνα με την Κόρινθο (ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ)

Αντιμέτωπος με ομάδα εξαγριωμένων οπαδών βρέθηκε το απόγευμα της Κυριακής (29-10-2023) στα Μέγαρα ο Αλέξης Κούγιας, στο περιθώριο της αναμέτρησης Βύζας Μεγάρων - Κόρινθος...

Ο γνωστός δικηγόρος και πρόεδρος της ομάδας της Κορίνθου, προπηλακίστηκε από οπαδούς του Βύζαντα Μεγάρων, κατά την διάρκεια της ποδοσφαιρικής αναμέτρησης μεταξύ των δυο ομάδων.

Όπως μεταδίδει η ιστοσελίδα αστυνομικού ρεπορτάζ lawandorder.gr ο Αλέξης Κούγιας, βρέθηκε στο στόχαστρο επίθεσης από ομάδα ατόμων που του επιτέθηκαν φραστικά και του εκτόξευσαν μπουκάλια με νερό και διάφορα αντικείμενα. Μάλιστα χρειάστηκε η παρέμβαση αστυνομικών για να εκτονωθεί η κατάσταση. Αφορμή του επεισοδίου, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ήταν χειρονομίες που έκανε ο γνωστός νομικός μετά την επίτευξη τέρματος από την ομάδα της Κορίνθου, η οποίος για τη ιστορία, πανηγύρισε την νίκη με 1-2 μέσα στα Μέγαρα τον τοπικό Βύζαντα για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.

Να σημειώσουμε ότι ο Αλέξης Κούγιας εδώ και περίπου ένα χρόνο είναι επικεφαλής στη Διοίκηση της Κορίνθου, μετά το πέρασμα του από πολλές ομάδες του ελληνικού ποδοσφαίρου.

ΒΙΝΤΕΟ:

Κάηκαν σπίτια σε Κορινθία και Μέγαρα: «Φύγετε από τα σπίτια σας κινδυνεύετε...», φώναζαν τα μεγάφωνα των περιπολικών της αστυνομίας - Στις φλόγες και το εξοχικό της Μπέσσυ Αργυράκη (ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ)

Πύρινη κόλαση στην Κορινθία με την φωτιά να φτάνει μέχρι τα Μέγαρα - Κάηκαν πολλά σπίτια...

Η φωτιά τις τελευταίες ώρες έχει κάψει κατοικίες και μεγάλο μέρος δάσους και συνεχίζει την τρελή πορεία της ακόμα και τώρα.

Στις φλόγες τυλίχθηκε και το εξοχικό της τραγουδίστριας Μπέσσυ Αργυράκη.

«Είναι ένας εφιάλτης από τον οποίο περιμένω να ξυπνήσω… Κάτι που δεν μπορεί να το χωρέσει ο ανθρώπινος νους. Πράγματα μιας ζωής, να βλέπεις να γίνονται στάχτη… Δεν είναι εύκολο να το αντιμετωπίσει κανείς», λέει στην κάμερα.
Ο “παράδεισος” της οικογένειάς της, λέει πως ήταν αυτό το σπίτι. Τώρα θυμίζει κόλαση. Καταστράφηκε μεγάλο μέρος του. Βουρκώνει η Μπέσυ Αργυράκη στην σκέψη ότι μπορεί να μην γλίτωσε το ένα από τα δύο σκυλάκια της: «Δεν μπορεί, κάπου θα είναι γύρω εδώ… Εγώ θα μείνω εδώ, θα περιμένω να γυρίσει, φοβάμαι μην έχει πέσει στη φωτιά. Θα το περιμένω…»

Εφιαλτική νύχτα σε Κορινθία και Μέγαρα

Οι σειρήνες ούρλιαζαν όλη τη νύχτα προκειμένου να απομακρύνουν τους κατοίκους των οικισμών.

«Φύγετε, κινδυνεύετε»

Περιπολικά της Αστυνομίας από τα μεγάφωνα ειδοποιούσαν ξανά και ξανά τους πολίτες ότι κινδυνεύουν. «Μας είπαν να απομακρυνθούμε… τώρα θα μείνω στο αυτοκίνητο… δεν έχω αλλού να πάω» σημείωσε ένας κάτοικος της περιοχής.

Οι κάτοικοι ανήμποροι να αντιδράσουν, έβλεπαν τις τεράστιες φλόγες να κατακαίνε τις περιουσίες και τα νοικοκυριά τους. «Ήταν 700 μέτρα από τον κεντρικό δρόμο… τρέχαμε… καταστροφή τώρα» σημείωσε ένας άλλος.

Ολονύχτια μάχη

Οι εστίες της φωτιάς αμέτρητες. Κατά τη διάρκεια της νύχτας δόθηκε τιτάνια μάχη σε πολλούς οικισμούς. Η φωτιά μαινόταν ανεξέλεγκτη και έφτασε μια ανάσα από τα Μέγαρα.

Πυροσβέστες και κάτοικοι έδωσαν μάχη όλο το βράδυ με τις φλόγες, σε δύσκολες συνθήκες αφού οι άνεμοι που έπνεαν στην περιοχή ήταν ισχυροί και η περιοχή δύσβατη.

Εν τω μεταξύ, ένας κτηνοτρόφος μόλις που πρόλαβε να πάρει τα ζώα, όταν οι φλόγες έζωσαν το μαντρί του. Κατάφερε να τα οδηγήσει με ασφάλεια μακριά από το πύρινο μέτωπο.

Θέλησε να δει μετά από ώρες τι απέμεινε στη μονάδα του και… μόνο κάποια σημάδια από την περίφραξη θυμίζουν την μέχρι χθες περιουσία του. «Το μαντρί εδώ ήταν, η στάνη… Έχω και τρία παιδιά, ζούσαμε από αυτό. Τώρα δεν υπάρχει ζωή, τελειώσαμε…», λέει.

ΒΙΝΤΕΟ

Ισόβια στον σωφρονιστικό υπάλληλο που σκότωσε τη γυναίκα και τον κουνιάδο του

Σε ποινή ισόβιας κάθειρξης και 13μήνες, καταδικάστηκε ομόφωνα από το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών, ο 50χρονος σωφρονιστικός υπάλληλος, που τον Νοέμβριο του 2019, είχε σκοτώσει τον ιατρό κουνιάδο του και είχε τραυματίσει σοβαρά την σύζυγο του μέσα στο σπίτι τους στα Μέγαρα, καθώς τους θεωρούσε ένοχους για την εγκατάλειψη της συζύγου του και αδελφή του θύματος...

Στον δράστη δεν αναγνωρίστηκε κανένα ελαφρυντικό, ενώ όσο και αν είχε προσπαθήσει στην αρχική διαδικασία να πείσει για τα ψυχολογικά προβλήματα τα οποία αντιμετώπιζε, ωστόσο δεν τα κατάφερε, καθώς η Εισαγγελέας είχε προτείνει την ενοχή του σε ήρεμη ψυχική κατάσταση μιας και ο 50χρονος μετά την τέλεση της πράξης του και σε πλήρη διαύγεια είχε φροντίσει να καθαρίσει το όπλο με το οποίο αφαίρεσε την ζωή του κουνιάδου του και παράλληλα να το πετάξει στην Παλαιά Εθνική Οδό.

Σύμφωνα με το χρονικό της υπόθεσης όλα συνέβησαν στις 31 Οκτωβρίου 2019 και όταν ο 50χρονος σωφρονιστικός υπάλληλος πήγε λίγο μετά τις 20:30, στο σπίτι του κουνιάδου του, στη συμβολή των οδών Μελετίου Λουκά και Μυκηνών, όπου είχε έναν έντονο διαπληκτισμό μαζί του.

Αφορμή, το γεγονός πως ο δράστης θεωρούσε πως το θύμα, γιατρός 48 ετών, ήταν ο λόγος που η σύζυγός του και αδερφή του θύματος τον είχε εγκαταλείψει. Η κατάσταση ξέφυγε εκτός ελέγχου με αποτέλεσμα ο δράστης να μην διστάσει και να βγάλει το όπλο του πυροβολώντας τον γιατρό και την γυναίκα του.

Προφυλακίστηκε ο σωφρονιστικός υπάλληλος που σκότωσε τον κουνιάδο του (ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ)

Προφυλακιστέος κρίθηκε μετά την απολογία του στον 3ο Τακτικό Ανακριτή Αθηνών, ο 50χρονος σωφρονιστικός υπάλληλος που κατηγορείται ότι πυροβόλησε και σκότωσε τον 48χρονο κουνιάδο του, τραυματίζοντας και τη σύζυγο του θύματος, την περασμένη Πέμπτη, στα Μέγαρα...

Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζει είναι για ανθρωποκτονία από πρόθεση, απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράνομη οπλοκατοχή, οπλοφορία και οπλοχρησία.

Ο 50χρονος επικαλείται ψυχολογικά προβλήματα, ενώ υποστηρίζει ότι δεν θυμάται τίποτα από το μοιραίο βράδυ της Πέμπτης, οπότε και επιτέθηκε στον κουνιάδο του. 

«Δεν ξέρω, δεν θυμάμαι τι έχω κάνει», φέρεται να είπε στους αστυνομικούς, υποστηρίζοντας πως δεν θυμόταν ούτε που έχει βάλει το όπλο.

Οι περισσότερες από τις βολίδες έπληξαν τον 48χρονο γιατρό στα γεννητικά όργανα και ψηλά στο μηρό, ενώ η σύζυγός του τραυματίστηκε στο πόδι.

Ο δράστης φέρεται να θεωρούσε υπεύθυνο το ζευγάρι, στο οποίο επιτέθηκε, για τον χωρισμό του από τη γυναίκα του - αδελφή του θύματος. 

ΒΙΝΤΕΟ 

Σωφρονιστικός υπάλληλος σκότωσε τον κουνιάδο του και τραυμάτισε την αδερφή του

Νεκρός ένας 48χρονος γιατρός και σοβαρά τραυματισμένη η 43χρονη σύζυγός του, μετά από πυροβολισμούς που δέχθηκαν μέσα στο σπίτι τους στα Μέγαρα, από τον αδελφό της γυναίκας που νοσηλεύεται...

Ο 51χρονος δράστης είναι σωφρονιστικός υπάλληλος των Φυλακών Κορυδαλλού, ο οποίος για προσωπικούς λόγους επιτέθηκε στο ζευγάρι και σκότωσε τον σύζυγο της αδελφής του καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, τον θεωρούσε υπεύθυνο για το διαζύγιό του. 

Ο δράστης παραδόθηκε συνοδεία του δικηγόρου του μισή ώρα πριν τα μεσάνυχτα στην Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Δυτικής Αττικής.

Εκεί επικαλέστηκε ότι δεν θυμάται πώς εκτυλίχθηκαν τα γεγονότα και ότι πάσχει από ψυχική νόσο, για την οποία λαμβάνει θεραπευτική αγωγή και για αυτό τον λόγο υπηρετούσε σε θέση γραφείου στις Φυλακές Κορυδαλλού.

Το όπλο το έφερε παρανόμως και βεβαίως παρά την… έλλειψη μνήμης του, επέδειξε αρκετή διαύγεια ώστε και να εξαφανιστεί από το σημείο με το αυτοκίνητό του και να απορρίψει το όπλο που δεν υπέδειξε στους αστυνομικούς που βρίσκεται…

Ο δράστης είναι γαμπρός του θύματος και φέρεται να θεωρούσε υπεύθυνο το ζευγάρι για τον δικό του χωρισμό με την αδερφή του θύματος. 

Πήγε στο σπίτι τους και πυροβόλησε τέσσερις φορές στην κοιλιακή και βουβωνική χώρα τον 48χρονο γιατρό και μία φορά ψηλά στο πόδι την 46χρονη σύζυγό του προκαλώντας της διαμπερές τραύμα. 

Στο σπίτι εκείνη την στιγμή βρισκόταν το μικρότερο από τα τρία παιδιά της οικογένειας που ευτυχώς τα άλλα δύο έλειπαν σε δραστηριότητες και το παιδάκι κρύφτηκε στο μπάνιο της οικίας.

Ο γιατρός κατέληξε στο Θριάσιο Νοσοκομείο όπου μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο ενώ η σύζυγός του πλέον έχει διαφύγει τον κίνδυνο και μετά από χειρουργική επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε, νοσηλεύεται στο ίδιο νοσοκομείο.

Ο σωφρονιστικός υπάλληλος αμέσως μετά την πράξη του διέφυγε και στήθηκε αστυνομική επιχείρηση για τον εντοπισμό του, μέχρι που ο ίδιος παραδόθηκε στους αστυνομικούς, κατόπιν νομικών οδηγιών, συμβουλών και παροτρύνσεων που έλαβε.  

Πληροφορίες και από news247

Σοκ στα Μέγαρα: 45χρονη έπνιξε το 4χρονο ανιψάκι της και αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει!

Ανείπωτη οικογενειακή τραγωδία σημειώθηκε περίπου στις 13:30 το μεσημέρι της Τετάρτης (13-04-2016) στα Μέγαρα.. 

Ένα τετράχρονο κοριτσάκι βρέθηκε νεκρό δίπλα στην 45χρονη θεία του. Η γυναίκα φέρεται να έπνιξε το ανήλικο κορίτσι και στη συνέχεια να αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει κόβοντας τις φλέβες της με ένα ψαλίδι.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η 45χρονη γυναίκα ήταν μόνη της με το παιδί στο σπίτι.

Οι γονείς του παιδιού είναι τοξικομανείς και είχαν αφήσει το 4χρονο κοριτσάκι τους στη γιαγιά του παιδιού. Άγνωστο ακόμα γιατί, εκείνη άφησε τη φύλαξη του παιδιού στη 45χρονη αδερφή της.

Δεν αποκλείεται η 45χρονη γυναίκα να αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα. 

Πληροφορίες: Newsit

Βίντεο - Ρεπορτάζ







Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ EMEDIA