Νέα εποχή για τον ΟΑΕΔ - Χρήσιμες πληροφορίες για το portal και νέο τηλέφωνο εξυπηρέτησης | EviaZoom.gr - Εύβοια News
10 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM
BANNER TRIACON
 

Νέα εποχή για τον ΟΑΕΔ - Χρήσιμες πληροφορίες για το portal και νέο τηλέφωνο εξυπηρέτησης

Μία νέα εποχή στην παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών, για την καλύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, επί 24 ώρες την ημέρα και 7 μέρες την εβδομάδα, εγκαινιάζει ΟΑΕΔ με το νέο portal του που έχει τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία από την Παρασκευή 22 Απριλίου 2016, και τη νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης -Call Center- μέσω του αριθμού 11320.

Στο νέο portal, ήδη μέσα στην πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του, έγιναν 1.182.267 προβολές σελίδας από 169.039 χρήστες, εκ των οποίων το 41% συνδέθηκαν για περισσότερες από μία φορά. Με βάση τις αξιολογήσεις από τους πρώτους επισκέπτες, που απάντησαν στο πεδίο «Η γνώμη σας μετράει», το 78% δήλωσαν ικανοποιημένοι από την πληρότητα των πληροφοριών στις οποίες είχαν πρόσβαση.

Επίσης, ο ΟΑΕΔ εγκαινιάζει τη νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης -Call Center- μέσω του αριθμού 11320, στον οποίο οι πολίτες μπορούν να καλούν από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.

Το Call Center επιδιώκει να εξασφαλίσει την προσβασιμότητα και την άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών που συναλλάσσονται με τον Οργανισμό.

Η νέα υπηρεσία της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΟΑΕΔ λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 08:30 έως 14:30, εκτός εορτών και αργιών.

Πληροφορίες: Newsit

Βίντεο - Ρεπορτάζ







Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ GOOGLE

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ EMEDIA