Αυτά είναι τα ηλεκτρονικά καταστήματα που «έφαγαν» πρόστιμα χιλιάδων ευρώ μετά από καταγγελίες | EviaZoom.gr - Εύβοια News
ΥΔΑΤΟΡ
ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Αυτά είναι τα ηλεκτρονικά καταστήματα που «έφαγαν» πρόστιμα χιλιάδων ευρώ μετά από καταγγελίες

Πρόστιμα συνολικού ποσού 330.000 ευρώ σε 5 ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας, επέβαλε η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων μετά από καταγγελίες καταναλωτών που σύναψαν συμβάσεις εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ιδίως κινητών τηλεφώνων, σχετικά:

- με μη παράδοση των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος,

- την αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε υψηλά χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, στις ακόλουθες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής, καθώς διαπίστωσε παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση καθώς και των διατάξεων περί αθέμιτων (και ειδικότερα παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών:

Μ.ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ.ΙΚΕ www.a-mobiles.gr 
(100.000 ευρώ)

MILA X ΜΟΝ.ΙΚΕ www.mxstore.gr (80.000 ευρώ)

BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ www.ubit.gr (70.000 ευρώ)

E-MOBILE ENTERPRISE Μ. ΙΚΕ www.emobile24.gr (70.000 ευρώ)

ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ www.clickstore.gr (10.000 ευρώ)

Οι περισσότερες ιστοσελίδες μάλιστα των συγκεκριμένων ηλεκτρονικών καταστημάτων δεν λειτουργούν πλέον.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών.

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.

Χαλκίδα: Γέμισαν κόσμο τα ουζερί και ψαροταβέρνες (ΦΩΤΟ)

Μετά από 2,5 μήνες ήταν η πρώτη Παρασκευή (29-05-2020) που λειτούργησαν ουζερί και ψαροταβέρνες... Αν και συνέχιζε να βρέχει, παραλια...

Βίντεο - Ρεπορτάζ