«Black Friday 2020»: Πάρτι προσφορών στα ηλεκτρονικά καταστήματα - Τι συμβουλεύει ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» | EviaZoom.gr - Εύβοια News
VIANEX
ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

«Black Friday 2020»: Πάρτι προσφορών στα ηλεκτρονικά καταστήματα - Τι συμβουλεύει ο «Συνήγορος του Καταναλωτή»

Επειδή φέτος η «Μαύρη Παρασκευή», δεν μπορεί να εορταστεί με φυσική παρουσία λόγω του lockdown, «φωτιά» έχουν πάρει τα διαδικτυακά καταστήματα που από την προηγούμενη εβδομάδα προσπαθούν να διεκδικήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό από την ηλεκτρονική εμπορική πίτα...

Δεν είναι τυχαίο πως έχουν βγάλει εδώ και ημέρες προϊόντα με έκπτωση που σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνά το 50%.

Στο χορό των προσφορών εδώ και ημέρες ζουν και τα καταστήματα καλλυντικών με μειώσεις τιμών έως 60% αλλά και τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης με εκπτώσεις που κυμαίνονται από 40 έως 80% σε ελάχιστες περιπτώσεις. Στις τσάντες οι μειώσεις τιμών φτάνουν στο 40%.

Στο μεταξύ ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» συστήνει το καταναλωτικό κοινό να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό σε κάθε ηλεκτρονική του συναλλαγή διασταυρώνοντας προσεκτικά την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και τη φήμη του προμηθευτή, μη έχοντας ως αποκλειστικό κριτήριο επιλογής τη χαμηλότερη τιμή.

Κρίνεται επίσης προτιμότερη η πληρωμή του προϊόντος με κάρτα ώστε ο καταναλωτής να έχει τη δυνατότητα να προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής, εάν τυχόν η παραγγελία δεν εξελιχθεί ομαλά. Ασφαλέστερη βεβαίως, εφόσον προσφέρεται, είναι η πληρωμή με αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος.

Η ιστορία της Black Friday

Στην Αμερική, όπου και ξεκίνησε, η Black Friday ακολουθεί την γιορτή της Ημέρας των Ευχαριστιών και συνήθως η ημερομηνία της πέφτει μεταξύ 23-29 Νοεμβρίου. Αν και δεν έχει καθιερωθεί ως αργία πολλοί είναι αυτοί που παίρνουν ρεπό εκείνη την ημέρα για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.

Ο όρος Black Friday δεν είχε πάντα τον θετικό χαρακτήρα που έχει σήμερα. Το 1869 χρησιμοποιήθηκε για να περιγράψει το μεγάλο οικονομικό κραχ στην αμερικανική αγορά, όπου επενδυτές της Νέας Υόρκης έχασαν τεράστια ποσά στο χρηματιστήριο. Αργότερα, τη δεκαετία του 1960, η αστυνομία της πολιτείας της Φιλαδέλφεια, συνήθιζε να χαρακτηρίζει την επόμενη της ημέρας των Ευχαριστιών ως «Black Friday» λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης από αυτοκίνητα και πεζούς που ξεκινούσαν τις εορταστικές τους αγορές.

Τη δεκαετία του ‘60 οι αποδείξεις που εξέδιδαν οι επιχειρήσεις ήταν χειρόγραφες και είχαν δύο χρώματα στο μελάνι για να καταγράφει το κάθε κατάστημα τα στοιχεία του. Με κόκκινο χρώμα σημαδεύονται οι ημέρες κατά τις οποίες ένα κατάστημα είχε αρνητικό ισολογισμό πωλήσεων ενώ με το μαύρο χρώμα οι ημέρες με τον θετικό ισολογισμό. Συνεπώς η μεγάλη γιορτών των εκπτώσεων ονομάστηκε Black Friday με τις επιχειρήσεις να σημειώνουν σημαντικά αυξημένους τζίρους.

Βίντεο - Ρεπορτάζ







ΟΜΙΛΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα