Καταγγελία αναγνώστριας για τα ΚΤΕΛ Εύβοιας | EviaZoom.gr - Εύβοια News
9 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM
ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Καταγγελία αναγνώστριας για τα ΚΤΕΛ Εύβοιας

Διαβάστε αναλυτικά τα όσα κατήγγειλε στο EviaZoom.gr η αναγνώστρια Μαίρη Μπουλα:

«Καλημέρα θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία για τα ΚΤΕΛ του νόμου Εύβοιας που δεν έχουν δρομολόγια μέσα στην Εύβοια κάποιος που θέλει να πάει κάπου η για δουλειά η για μπάνιο η εκδρομή δεν έχει δρομολόγια για να εξυπηρετήσει κ αυτό έχουν κ πρόβλημα μερική τουρίστες που διαλέγουν τα ΚΤΕΛ.

Καθημερινά πηγαίνω έρχομαι κ χρησιμοποιώ τα ΚΤΕΛ με πολύ δυσκολία γιατί δεν έχουν δρομολόγια από Χαλκίδα - Κύμη και αντίστροφα κ προσπαθώ να εξυπηρετούμε με άλλα δρομολόγια που πάλι ξεκινάω δύο ώρες κ τρεις από το σπίτι μου για να πάω στην δουλειά κ μετά στο γυρισμό το ίδιο πολύ εργαζόμενη που πηγαίνουν Αλιβέρι, Ερέτρια, Αμάρυνθο έχουν το ίδιο πρόβλημα με τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ που είναι ανύπαρκτα κ αν δουλεύεις Σάββατο και Κυριακή οι περισσότεροι πληρώνουν ταξί η υποχρεούνται σε άλλους για να πάνε στην δουλειά τους γιατί δεν έχουν δρομολόγια, μπορείτε να τα δείτε τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ στην ιστοσελίδα τους από Χαλκίδα - Κύμη δεν έχει έχει μόνο από Αθήνα 11και 17:00 και αυτά εξυπηρετούν όλα τα χωριά από βασιλικό κ κάτω κ αντίστροφα από Κύμη έχει 7:00,11:00,13:00 είναι δρομολόγια που δεν εξυπηρετούν κανέναν ούτε εργαζόμενους, ούτε τουρίστες,ούτε καν τους ντόπιους , πήγα πολλές φορές να μιλήσω για τα δρομολόγια στα ΚΤΕΛ με ειρωνεύτηκαν κ μου είπαν πως τα αλλάζουν και τα αυξάνουν κάθε βδομάδα εδώ κ βδομάδες τα ίδια δεν αυξάνουν τίποτα η αγένεια τους στα εκδοτήρια ήταν απαίσια και τραγική χωρία δεν σηκώνουν κανένα τηλέφωνο κ αν απαντήσουν είναι τόσο αγενής που δεν περιγράφεται , τώρα που έχει ξεκινήσει η καλοκαιρινή περίοδο πολύ εργαζόμενη σε ξενοδοχεία ,καφετέριες κτλ χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ όπως κ αυτοί που πάνε για μπάνιο στην Ερέτρια, Αμάρυνθο όπως και μερικοί τουρίστες (που οδηγεί δεν ξέρουν καν αγγλικά ) κ έχει πολύ κίνηση κ γεμίζουν τα λεωφορεία, κάθε μέρα το τελευταίο από Αλιβέρι 16:10 είναι γεμάτο κ περισσότερες φορές υπάρχουν κ ορθοί μέσα καθόμαστε με ανθρώπους που δεν ξέρουμε αν νοσούν ,καμία απόσταση κ μερική χωρίς Μάσκα προσώπου, κ μερικές φορές κ χωρίς κλιματιστικό κ χωρίς κανένα ανοιχτό παράθυρο κ η δικαιολογία του οδηγού με πολύ αγένεια κ νευριασμένο τρόπο έχει βλάβη, το άλλο δεν προσέχουν καθόλου στο δρόμο κάνουν πολύ επικίνδυνους ελιγμούς στο δρόμο Αλιβέρι μέχρι Ερέτρια που ο δρόμος έχει γεμάτο στενές στροφές ,χωριά που μια μέρα ένας οδηγός δεν ήξερε που ήταν ο σταθμός Αλιβερίου κ ζήτησε βοήθεια από τους επιβάτες ένας από αυτούς ήμουν κ εγώ ,κ μερικές φορές ξεχνάνε άτομα σε στάσεις,κ δεν βοηθάνε κανένα άτομο με αναπηρία μια μέρα μπήκαν στο λεωφορείο από Ερέτρια για Αθήνα δύο άτομα με πρόβλημα όρασης κ δεν τους βοήθησε ο οδηγός καθόλου να ανέβουν στο λεωφορείο κ ούτε τους έδειξε δύο κενές θέσεις αν δεν ήμασταν εμείς οι επιβάτες οι άνθρωποι αυτοί θα ήταν παρατημένοι στο σταθμό ,κ τους μίλησε με πολύ αγενείς τρόπο ο οδηγός γιατί δεν είχαν κάτσει ακόμα στην θέση τους, γενικός είναι αγενείς όλο το προσωπικό του ΚΤΕΛ από τα εκδοτήρια μέχρι τους οδηγούς, τα ΚΤΕΛ είναι σαν να μην υπάρχουν στην Εύβοια όχι μόνο προς στην νότια Εύβοια κ κεντρική αλλά κ βόρεια κ σε όλοι την Εύβοια κ χωριά με πολύ μεγάλο βαθμό προβλήματος συμπεριφοράς δεν θα πω πως εγώ τους πληρώνω με το εισιτήριο μου, αυτά είναι.

Ευχαριστώ πολύ κ κάντε κ ένα ρεπορτάζ στα ΚΤΕΛ κ στους επιβάτες». 

Βίντεο - Ρεπορτάζ







ΟΜΙΛΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα