EviaZoom.gr - Εύβοια News: TRUMP | Το πληρέστερο ενημερωτικό site της Εύβοιας | ΕΥΒΟΙΑ ΝΕΑ | ΧΑΛΚΙΔΑ ΝΕΑ | ΕΥΒΟΙΑ | ΕΥΒΟΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΧΑΛΚΙΔΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΟΤΙΑ ΕΥΒΟΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΕΥΒΟΙΑΖΟΥΜ
14 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM - ΕΥΒΟΙΑ ΝΕΑ
FOODOXYS
 

Ο Τραμπ τα βρίσκει με το Ιράν και προειδοποιεί τον Νετανιάχου: «Η Αμερική απαγορεύει στο Ισραήλ να βομβαρδίσει ξανά το Λίβανο, αλλιώς θα έχει μεγάλες συνέπειες...» (ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Ντόναλντ Τραμπ, σε νέα καταιγιστική ανάρτηση που έκανε στο "Truth" την Παρασκευή (17-04-2026), τόνισε για τον εγκληματία πολέμου Νετανιάχου και κολλητό του Μητσοτάκη, ότι η Αμερική απαγόρευσε στο Ισραήλ να χτυπήσει ξανά τον Λίβανο αλλιώς θα έχει μεγάλες συνέπειες... 

«Οι ΗΠΑ θα πάρουν όλη την πυρηνική “σκόνη” που δημιουργήθηκε από τα μεγάλα βομβαρδιστικά μας B2. Δεν θα ανταλλάσσονται χρήματα με κανέναν τρόπο, σχήμα ή μορφή. Αυτή η συμφωνία δεν αφορά σε καμία περίπτωση τον Λίβανο, αλλά οι ΗΠΑ θα συνεργαστούν ξεχωριστά με τον Λίβανο και θα αντιμετωπίσουν την κατάσταση με τη Χεζμπολάχ με τον κατάλληλο τρόπο. Το Ισραήλ δεν θα βομβαρδίζει πλέον τον Λίβανο. Οι ΗΠΑ τους ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ να το κάνουν. Αλλιώς θα έχει μεγάλες συνέπειες. Αρκετά!!!».


Ιράν και ΗΠΑ αρχίζουν και τα βρίσκουν... 

Στο μέτωπο του Ιράν, ο Υπουργός Εξωτερικών της χώρας, Αμπάς Αραγτσί, ανακοίνωσε ότι από σήμερα αίρονται οι περιορισμοί που επέβαλε η χώρα του στην διεθνή ναυσιπλοΐα στα Στενά του Ορμούζ. Το γεγονός επιβεβαίωσε ο Τραμπ με νέα ανάρτησή του στο διαδίκτυο.

ΒΙΝΤΕΟ:

Ιρανός Υπουργός Εξωτερικών σε Αμερικανικά ΜΜΕ: «Ενημερώνω τον Τραμπ ότι είμαστε έτοιμοι για χερσαία εισβολή περιμένουμε με ανυπομονησία να στείλει στρατεύματα...»

Η ένταση στη Μέση Ανατολή παραμένει υψηλή, με το Ιράν να υπερασπίζεται τις στρατιωτικές του ενέργειες και να κατηγορεί ανοιχτά τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ ότι προκάλεσαν τον πόλεμο...

Σε συνέντευξή του στο Αμερικανικό δίκτυο NBC, ο Ιρανός Υπουργός Εξωτερικών της χώρας υποστήριξε ότι οι επιθέσεις της Τεχεράνης αποτελούν πράξεις νόμιμης αυτοάμυνας. 

«Θα πρέπει να υπάρξει ένα οριστικό τέλος του πολέμου και, αν δεν φτάσουμε σε αυτό, νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για χάρη του λαού μας και της ασφάλειάς μας», επισήμανε ο Ιρανός ΥΠΕΞ μιλώντας στην εκπομπή «Meet the Press» του NBC.

«Ο πόλεμος μάς επιβλήθηκε από τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ», τόνισε ο Αμπάς Αραγτσί, προσθέτοντας πως «αυτό που κάνουμε είναι νόμιμες πράξεις αυτοάμυνας και έχουμε κάθε δικαίωμα να το κάνουμε». 

«Το Ιράν επιτίθεται σε αμερικανικές βάσεις και στρατιωτικές εγκαταστάσεις».

Στη συνέντευξή του στο NBC, επανέλαβε πως το Ιράν δεν επιτίθεται σε άλλες χώρες της περιοχής, αλλά σε αμερικανικές βάσεις και στρατιωτικές εγκαταστάσεις «τα οποία δυστυχώς βρίσκονται στο έδαφος των γειτόνων μας. Προβαίνουμε σε αντίποινα», επισήμανε. 

«Η στρατιωτική συνεργασία μεταξύ Ιράν και Ρωσίας δεν είναι κάτι καινούριο»

Ο Υπουργός Εξωτερικών του Ιράν δεν έδωσε λεπτομέρειες για τη βοήθεια της Μόσχας στην Τεχεράνη, αλλά δήλωσε ότι «η στρατιωτική συνεργασία μεταξύ Ιράν και Ρωσίας δεν είναι κάτι καινούριο».

«Υπήρχε ανέκαθεν και θα συνεχιστεί και στο μέλλον», διαμήνυσε. 

Απαντώντας σε ερώτηση αναφορικά με την παροχή πληροφοριών από τη Ρωσία, είπε: «Μας βοηθούν σε πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις. Δεν έχω καμία λεπτομερή ενημέρωση».

«Είμαστε έτοιμοι για μια χερσαία εισβολή»

Ο Ιρανός ΥΠΕΞ δήλωσε στο NBC ότι οι ιρανικές δυνάμεις είναι έτοιμες «σε περίπτωση που χερσαία στρατεύματα εισέλθουν στη χώρα».

«Προς το παρόν, είμαστε αρκετά ικανοί», τόνισε, προσθέτοντας ότι το Ιράν διαθέτει «πολύ γενναίους στρατιώτες που περιμένουν οποιονδήποτε εχθρό και θα καταστρέψουν όσους πατήσουν σε ιρανικό έδαφος». 

«Έχουμε έναν σπουδαίο πολιτισμό. Υπερασπιζόμαστε τη γη μας εδώ και χιλιάδες χρόνια και συνεχίζουμε να το κάνουμε», δήλωσε. 

«Υπόθεση του ιρανικού λαού η εκλογή νέου ηγέτη»

Ο ιρανός ΥΠΕΞ δήλωσε ότι η επιλογή του νέου ανώτατου ηγέτη θα αποφασιστεί από τη Συνέλευση των Εμπειρογνωμόνων της χώρας, τονίζοντας ότι πρόκειται για εσωτερικό ζήτημα του ιρανικού λαού και κανενός άλλου.

Σε συνέντευξή του στο NBC, ο Αμπάς Αραγτσί δήλωσε ότι οι πολιτικοί θεσμοί του Ιράν συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά.

«Ένας νέος ανώτατος ηγέτης πρόκειται να εκλεγεί σύντομα από τη Συνέλευση των Εμπειρογνωμόνων», είπε, προσθέτοντας ότι ο πρόεδρος, το υπουργικό συμβούλιο και το κοινοβούλιο συνεχίζουν τα καθήκοντά τους.

Ο Αραγτσί απέρριψε τα σχόλια του προέδρου των ΗΠΑ Τραμπ, δηλώνοντας ότι το Ιράν δεν θα επιτρέψει εξωτερική παρέμβαση στις εσωτερικές του υποθέσεις.

«Εναπόκειται στον ιρανικό λαό να εκλέξει τον νέο του ηγέτη», είπε. «Είναι αποκλειστικά υπόθεση του ιρανικού λαού και κανενός άλλου».

Ρωσικά ΜΜΕ για λίστες Έπσταϊν: Ο Τραμπ κατηγορήθηκε για βιασμό ενός 13χρονου κοριτσιού...

Το όνομα του Αμερικανού Ντόναλντ Τραμπ επανεμφανίστηκε, τέλη Ιανουαρίου του 2026, σε αρχεία που σχετίζονται με την υπόθεση παιδεραστίας του Τζέφρι Έπσταϊν...

Νέα έγγραφα δημοσιεύθηκαν στον ιστότοπο του Υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ και εκεί σύμφωνα με Ρωσικά ΜΜΕ, ο Τραμπ κατηγορήθηκε για τον βιασμό ενός κοριτσιού. Σύμφωνα με έναν φίλο του θύματος, το περιστατικό συνέβη πριν από περίπου 35 χρόνια, όταν το εν λόγω κορίτσι ήταν 13 ή 14 ετών.

Ο Τραμπ φέρεται να την ανάγκασε να κάνει στοματικό σεξ. Όταν συνέβη αυτό, το θύμα δάγκωσε τον μελλοντικό Πρόεδρο και γέλασε, κερδίζοντας μια γροθιά στο πρόσωπο. Το κορίτσι κακοποιήθηκε επίσης από τον Έπσταϊν.

Τα ονόματα των εμπλεκομένων στην υπόθεση είναι απόρρητα. Ο Τραμπ δεν έχει ακόμη απαντήσει στη δημοσίευση του υλικού. 

Τον Δεκέμβριο του 2025, έγγραφα που σχετίζονται με την υπόθεση Epstein αποκάλυψαν ήδη μια κατηγορία για βιασμό εναντίον του Τραμπ. Ωστόσο, εκείνη την εποχή, η κατηγορία αφορούσε μια 20χρονη γυναίκα.

Γκίλφοϊλ: «Εκτιμώ πολύ την Τουρκία και έχω στενή προσωπική σχέση με τον Τούρκο Πρέσβη της Αμερικής, συνεργαζόμαστε χρόνια...» (ΦΩΤΟ)

Με αφορμή την πιθανή επικείμενη συνάντηση Ερντογάν - Μητσοτάκη, η Πρέσβειρα των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ «έσταξε μέλι» για την Τουρκία και τον Τούρκο Πρέσβη της Αμερικής Τομ Μπάρακ, με δηλώσεις της, το βράδυ της Τρίτης (20-01-2026)...

Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Την Τουρκία την εκτιμώ πολύ και προφανώς θέλουμε στην Ελλάδα να έχουμε ανοιχτό διάλογο και επικοινωνία με την Τουρκία. Τα καλά νέα είναι ότι έχω στενή προσωπική σχέση με τον Πρέσβη που έχει ορίσει ο Αμερικανός Πρόεδρος στην Τουρκία, τον Τομ Μπάρακ, με τον οποίο επικοινωνούμε τακτικά και νομίζω ότι αυτό θα είναι πολύ ωφέλιμο... Έχουμε στενή σχέση. Έχουμε συνεργαστεί μαζί για χρόνια. Γνωριζόμαστε. Εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλον και πιστεύω ότι αυτό μόνο ωφελεί την Ελλάδα και την Τουρκία να υπάρχει αυτή η σχέση με τις Ηνωμένες Πολιτείες ώστε να μπορεί να διευκολύνεται ο ανοιχτός διάλογος και γενικότερα η σταθερότητα στην περιοχή, που είναι εξαιρετικά σημαντικό».

Ευρωκοινοβούλιο / Ομιλία Δανού Ευρωβουλευτή για τη Γροιλανδία: «Πρόεδρε Τραμπ άντε γαμ@σ@@...» (ΒΙΝΤΕΟ)

Η φράση προκάλεσε άμεση διακοπή από τον Προεδρεύοντα...

Ένταση προκάλεσε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο η παρέμβαση του Δανού ευρωβουλευτή Άντερς Βίστεσεν, ο οποίος την Τετάρτη (20-01-2026) αντέδρασε στις πρόσφατες δηλώσεις του Ντόναλντ Τραμπ σχετικά με τον έλεγχο της Γροιλανδίας.

Ο Βίστεσεν, θέλοντας –όπως είπε– να απευθυνθεί στον Αμερικανό πρόεδρο «σε μια γλώσσα που θα καταλάβαινε», δήλωσε: «Θα το πω στη γλώσσα σας, Πρόεδρε Τραμπ άντε γαμ@σ@@». 

Η φράση προκάλεσε άμεση διακοπή από τον Προεδρεύοντα, ο οποίος υπενθύμισε ότι τέτοιες εκφράσεις παραβιάζουν τους κανόνες του Κοινοβουλίου.

Παρ’ όλα αυτά, το μήνυμα του Βίστεσεν είχε ήδη γίνει σαφές. Οι δηλώσεις του Τραμπ, που επανέφεραν την πάγια θέση του ότι η Γροιλανδία έχει στρατηγική σημασία για τις ΗΠΑ και ότι η Ουάσιγκτον χρειάζεται μεγαλύτερο έλεγχο στο νησί, έχουν προκαλέσει αντιδράσεις στην Ευρώπη. 

Η Δανέζικη και η Γροιλανδική ηγεσία υπενθυμίζουν ότι η Γροιλανδία είναι αυτοδιοικούμενο έδαφος και «δεν πωλείται», ενώ Ευρωπαίοι αξιωματούχοι χαρακτηρίζουν τις αμερικανικές τοποθετήσεις ως πρόκληση κατά της κυριαρχίας και της εδαφικής ακεραιότητας.

ΒΙΝΤΕΟ:

Χιλιάδες νεκροί στο Ιράν: Δεν εκτελέστηκε τελικά ο Ερφάν Σολτανί / Το Ιράν αρνείται ότι του επιβλήθηκε θανατική ποινή

Την ώρα που οι πληροφορίες κάνουν λόγο για χιλιάδες νεκρούς - διαδηλωτές και αγνοούμενους στο Ιράν...

Ανατροπή με τον απαγχονισμό του Ερφάν Σολτανί. Ο 26χρονος Ιρανός διαδηλωτής ο οποίος θα απαγχονιζόταν από το καθεστώς της Τεχεράνης για συμμετοχή στις πρόσφατες διαδηλώσεις στο Ιράν, δεν καταδικάστηκε σε θάνατο δήλωσαν εκπρόσωποι της ιρανικής δικαιοσύνης. 

Σύμφωνα με τη δήλωση που μεταδόθηκε από τα κρατικά μέσα ενημέρωσης του Ιράν, οι δικαστές της χώρας διευκρίνισαν ότι ο νεαρός διαδηλωτής Σολτάνι κατηγορείται για «συνωμοσία κατά της εσωτερικής ασφάλειας της χώρας και προπαγανδιστικές δραστηριότητες κατά του καθεστώτος», αλλά ότι η θανατική ποινή δεν ισχύει για τέτοιες κατηγορίες, εάν επιβεβαιωθούν από δικαστήριο.

Ο Σολτάνι φέρεται να κρατείται στο κεντρικό σωφρονιστικό ίδρυμα του Καράτζ με την οικογένεια του να δηλώνει τις προηγούμενες ώρες ότι της είχε ανακοινωθεί η αναβολή της εκτέλεσής του. Νωρίτερα, συγγενείς του 26χρονου έκαναν έκκληση στον Τραμπ να μην τον αφήσουν να πεθάνει. 

Μιλώντας στο αμερικανικό δίκτυο Fox News, ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν, Αμπάς Αραγτσί, είχε δηλώσει νωρίτερα ότι «δεν υπάρχει σχέδιο για απαγχονισμό. Ο απαγχονισμός είναι εκτός συζήτησης».

Η Τεχεράνη επιβεβαίωσε ότι ο Ιρανός διαδηλωτής Ερφάν Σολτανί δεν θα αντιμετωπίσει τελικά τη θανατική ποινή, μετά τις έντονες διεθνείς αντιδράσεις και τις απειλές του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για στρατιωτική δράση σε περίπτωση εκτέλεσης αντικυβερνητικών διαδηλωτών. 

Η υπόθεση του Σολτανί είχε προκαλέσει διεθνή ανησυχία, καθώς εντασσόταν στο ευρύτερο πλαίσιο της σκληρής καταστολής που ακολουθεί το ιρανικό καθεστώς απέναντι σε όσους συμμετέχουν σε αντικαθεστωτικές κινητοποιήσεις. 

Οι φόβοι για πιθανή εκτέλεσή του είχαν ενισχύσει τις πιέσεις προς την Τεχεράνη, με οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων και δυτικούς αξιωματούχους να ζητούν την άμεση παρέμβαση της διεθνούς κοινότητας.

Στο κέντρο της Χαλκίδας: Πορεία και συγκέντρωση αλληλεγγύης στη Βενεζουέλα από ΚΚΕ και ΚΝΕ (ΦΩΤΟ)

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση που εστάλη στο EviaZoom.gr το Σάββατο (10-01-2026):

«Δυναμική κινητοποίηση στο κέντρο της πόλης, καλώντας να δυναμώσει αλληλεγγύη στο λαό της Βενεζουέλας και να εκφραστεί αποφασιστικά η καταδίκη της ιμπεριαλιστικής επέμβασης των ΗΠΑ και της προκλητικής στήριξης που της παρέχει η ελληνική κυβέρνηση, πραγματοποίησαν οι Οργανώσεις του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στη Χαλκίδα, το πρωί του Σαββάτου (10-01-2026). 

Δίνοντας συνέχεια στις παρεμβάσεις και εξορμήσεις ενημέρωσης των εργαζομένων και του λαού για τις νέες επικίνδυνες εξελίξεις των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών και την προκλητική επέμβαση των ΗΠΑ στη Βενεζουέλα, οι Οργανώσεις του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, πραγματοποίησαν αρχικά συγκέντρωση στην πλατεία Ταχυδρομείου και στη συνέχεια, ακολούθησε πορεία με παλμό και συνθήματα.

Μιλώντας στη συγκέντρωση ο Δημήτρης Λιάσκος γραμματέας της ΤΕ Εύβοιας του ΚΚΕ κάλεσε τα μέλη και τους φίλους του Κόμματος και της ΚΝΕ να μπουν αποφασιστικά μπροστά το επόμενο διάστημα σε κάθε σωματείο, σύλλογο και μαζικό φορέα του λαϊκού κινήματος, ώστε να οργανωθεί η απάντηση και η πάλη των εργαζομένων και του λαού απέναντι στην όξυνση των ιμπεριαλιστικών συγκρούσεων και το βαθεμα της εμπλοκής της χώρας μας για τα συμφέροντα της ελληνικής αστικής τάξης. 

Τόνισε επίσης την ανάγκη πλατιάς ενημέρωσης του λαού, τόσο για να δυναμώσει η αλληλεγγύη στο λαό της Βενεζουέλας και η καταδίκη των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων όσο και για να μην περάσουν στις λαϊκές συνειδήσεις τα σαθρά επιχειρήματα της κυβέρνησης και των άλλων κομμάτων που είτε στηρίζουν άμεσα είτε έμμεσα τις επεμβάσεις και τα εγκλήματα ΗΠΑ, ΝΑΤΟ και ΕΕ.

Ακολούθησε μαχητική και με παλμό πορεία στο κέντρο της πόλης με συνθήματα όπως "Αυτή είναι η “ειρήνη” των Αμερικανών, οι βόμβες στο Καράκας και η σφαγή λαών!", "Απ’ τη Μέση Ανατολή στη Νότια Αμερική, φονιάδες των λαών σάς ξέρει όλη η γη!", "Φονιάδες των λαών Αμερικάνοι", "Διέξοδο στον πόλεμο θα δώσει ο λαός, ανίκητος δεν είναι ο ιμπεριαλισμός", να ακούγονται δυνατά».

ΕΙΚΟΝΕΣ:

Μπάρι Πόλακ: Ο κορυφαίος Αμερικανός δικηγόρος που ανέλαβε την υπεράσπιση του Μαδούρο - Σφοδρή επίθεση με το «καλημέρα» στο δικαστήριο της Νέας Υόρκης... (ΦΩΤΟ)

Όπως μετέδωσαν τα Αμερικανικά ΜΜΕ, ο Μπάρι Πόλακ, ο δικηγόρος που εκπροσώπησε τον ιδρυτή των WikiLeaks, Τζούλιαν Ασάνζ, ανέλαβε την υπεράσπιση του Προέδρου της Βενεζουέλας, Νικολάς Μαδούρο, που βρέθηκε ενώπιον των Αμερικανικών Δικαστικών Αρχών την Δευτέρα (05-01-2026), με τον Μαδούρο να δηλώνει αθώος για τις κατηγορίες που του αποδίδονται για «ναρκοτρομοκρατία» και να λέει στον Αμερικανό Δικαστή ότι είναι Πρόεδρος της Βενεζουέλας...



Κατά την απαγγελία των κατηγοριών στον Νικολάς Μαδούρο στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Μανχάταν, ο Πόλακ δήλωσε ότι η επιχείρηση του Αμερικανικού Στρατού στη Βενεζουέλα για τη σύλληψή του ήταν παράνομη. Προς το τέλος της ακρόασης, είπε ότι ο εντολέας του «είναι επικεφαλής ενός κυρίαρχου κράτους και δικαιούται το προνόμιο» που του εξασφαλίζει το γεγονός αυτό.

Παράλληλα, τη σύζυγο του Μαδούρο, Σίλια Φλόρες, η οποία έχει συλληφθεί και η ίδια, εκπροσωπεί ο Μαρκ Ντόνελι, δικηγόρος με έδρα το Χιούστον του Τέξας. Ο Ντόνελι εντάχθηκε στην εταιρεία Parker Sanchez & Donnelly μετά από 12 χρόνια εργασίας στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, όπου εργάστηκε ως ανώτερος σύμβουλος του εισαγγελέα των Ηνωμένων Πολιτειών για τη νότια περιφέρεια του Τέξας, σύμφωνα με το βιογραφικό του στον ιστότοπο της εταιρείας.

Βοήθησε στη δίκη καθαίρεσης του Γενικού Εισαγγελέα του Τέξας Κεν Πάξτον το 2023 και η εταιρεία του αναφέρει τους τομείς εξειδίκευσής του ως ποινική υπεράσπιση υπαλλήλων γραφείου, επιχειρηματικές διαφορές, διαφορές σε υποθέσεις ακινήτων και αγωγές για καταγγελίες. 

Στο δικαστήριο στις 5 Ιανουαρίου 2026, ο Ντόνελι δήλωσε ότι η Φλόρες είχε υποστεί σοβαρούς τραυματισμούς κατά τη σύλληψή της και είχε μώλωπες στα πλευρά της. Ζήτησε να της γίνουν ακτινογραφίες και κλινική εξέταση. Φωτογραφήθηκε με επιδέσμους στο μέτωπό της και στον δεξιό κρόταφο.

Ο ΜΠΑΡΙ ΠΟΛΑΚ ΚΑΙ ΣΚΙΤΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ:

 

Ποιος είναι ο Μπάρι Πόλακ...

Ο Μπάρι Πόλακ είναι εταίρος στην «Harris St Laurent & Weschler LLP, μια δικηγορική εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη, και έχει μια καριέρα περισσότερων από 30 ετών. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου της Ιντιάνα και της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Τζόρτζταουν, έχει εμπειρία στην εκπροσώπηση στελεχών και υψηλόβαθμων κυβερνητικών αξιωματούχων, καθώς και εταιρειών, όπως μεταδίδει το SkyNews.

Κατά τη διάρκεια της καριέρας του ο ποινικολόγος έχει καλλιεργήσει τη φήμη στους κύκλους της νομικής ελίτ ως «αξιόπιστος και βαθιά σκεπτόμενος δικηγόρος» που «ζει, αναπνέει και κοιμάται μέσα σε δίκες».

Ο Άντι Μπίρελ, πρόεδρος της Εθνικής Ένωσης Δικηγόρων Ποινικής Υπεράσπισης, μιας ομάδας της οποίας κάποτε ηγήθηκε ο Πόλακ, τον περιέγραψε στο NBC News, ως κάποιον που «αποπνέει αξιοπιστία».

«Πάντα υπάρχουν προκλήσεις σε υποθέσεις υψηλού προφίλ, αλλά ο Μπάρι είναι βετεράνος. Το έχει ξανακάνει», είπε ο Μπίρελ.

«Είναι ένα άτομο που αποπνέει απόλυτη αξιοπιστία. Νομίζω ότι ο Μπάρι παρουσιάζεται ως κάποιος που προσπαθεί να αποκαλύψει την αλήθεια και οι άνθρωποι το σέβονται αυτό» εξήγησε.

Η συμφωνία για την παραδοχή του Ασάνζ...

Μία από τις πιο προβεβλημένες υποθέσεις του Μπάρι Πόλακ ήταν η εκπροσώπηση του Τζούλιαν Ασάνζ.

Ο ιδρυτής των WikiLeaks βρέθηκε αντιμέτωπος με βαρύτατες κατηγορίες βάσει του νόμου περί κατασκοπείας των ΗΠΑ για τη μαζική δημοσιοποίηση απόρρητων εγγράφων, συμπεριλαμβανομένων διπλωματικών τηλεγραφημάτων και αναφορών για στρατιωτική δράση στο Ιράκ και το Αφγανιστάν.

Μετά από μήνες διαπραγματεύσεων, δήλωσε ένοχος για μία μόνο κατηγορία, αυτή της συνωμοσίας με σκοπό την απόκτηση και αποκάλυψη απόρρητων πληροφοριών άμυνας.

Η συμφωνία του 2024 που έκλεισε ο Πόλακ επέτρεψε στον Ασάνζ να βγει από τις βρετανικές φυλακές και να υποβάλει την απολογία του στις ΗΠΑ πριν επιστρέψει στην πατρίδα του, την Αυστραλία.

Σε δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους μετά την απελευθέρωση του Ασάνζ το 2024, ο Πόλακ υποστήριξε ότι ο εντολέας του δεν θα έπρεπε ποτέ να είχε κατηγορηθεί βάσει του Νόμου περί Κατασκοπείας και τόνισε πως η υπόθεση δοκίμασε τα δικαιώματα ελευθερίας του λόγου.

Η υπεράσπιση μέχρι τέλους στην υπόθεση του Μάρτιν Τάνκλεφ που στο τέλος αθωώθηκε... 

Ο Μπάρι Πόλακ υπερασπίστηκε επίσης τον Μάρτιν Τάνκλεφ, ο οποίος εξέτισε ποινή φυλάκισης 17 ετών αφού καταδικάστηκε άδικα για τη δολοφονία των γονιών του ως έφηβος. Ο Πόλακ κατάφερε να αναιρέσει αυτές τις καταδίκες και να αποσυρθούν όλες οι κατηγορίες εναντίον του και στο τέλος να αθωωθεί και να αποζημιωθεί για την άδικη καταδίκη του με 1 εκατομμύριο δολάρια.

Σοκ και δέος σε όλο τον πλανήτη / Με εντολή Τραμπ: Αμερικανοί στρατιώτες βομβάρδισαν την Βενεζουέλα και απήγαγαν τον Μαδούρο και την σύζυγο του - Η στιγμή που τον μεταφέρνουν στη Νέα Υόρκη (ΦΩΤΟ, ΒΙΝΤΕΟ, LIVE)

Με κινηματογραφική επιχείρηση Αμερικανοί στρατιώτες βομβάρδισαν την Βενεζουέλα το βράδυ του Σαββάτου (03-01-2026), ώρα Ελλάδας, και απήγαγαν τον Πρόεδρο της Βενεζουέλας Νικολάς Μαδούρο και την σύζυγό του Σίλια Φλόρες...

Αναμένεται να οδηγηθούν σε ακόμη άγνωστη ημερομηνία ενώπιον δικαστή της Νέας Υόρκης, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για την Δευτέρα (05-01-2026), καθώς η Ουάσιγκτον εννοεί να τον «δικάσει» για «ναρκωτρομοκρατία» και εισαγωγή κοκαΐνης στις ΗΠΑ.

Το αεροσκάφος με το οποίο αιχμαλωτίστηκε και μεταφέρθηκε σε αμερικανικό έδαφος ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Νικολάς Μαδούρο μετά τον αμερικανικό βομβαρδισμό του Καράκας, προσγειώθηκε στη στρατιωτική βάση Stewart Air National Guard Base, στη Νέα Υόρκη. Οπτικό υλικό του Γαλλικού Πρακτορείου εικονίζει τον ηγέτη της Βενεζουέλας να βγαίνει φρουρούμενος από αεροσκάφος σε αεροδρόμιο βόρεια της Νέας Υόρκης, κατόπιν να φθάνει στο Μανχάταν με ελικόπτερο.


 

Ο Μαδούρο έφτασε πλέον στο Μητροπολιτικό Κέντρο Κράτησης (Metropolitan Detention Center) του Μπρούκλιν, σύμφωνα με αμερικανικά μέσα ενημέρωσης. 

Η συγκεκριμένη φυλακή είναι γνωστή για τη φιλοξενία και άλλων κρατουμένων υψηλού προφίλ, όπως η Γκισλέιν Μάξγουελ και ο P Diddy.

ΒΙΝΤΕΟ & LIVE ΕΙΚΟΝΑ: 

LIVE:

Μας τα ...έδειξε όλα η εντυπωσιακή Γκίλφοϊλ και προκάλεσε μέχρι & παγκόσμια σχόλια - «Για clubbing την έστειλε στην Ελλάδα ο Τραμπ;...», λέει η μεγάλη Βρετανική εφημερίδα «Daily Mail» (ΒΙΝΤΕΟ)

Φουλ σχόλια προκάλεσε η εμφάνιση της Πρέσβειρας της Αμερικής Κίμπερλι Γκίλφοϊλ στην Αθήνα, η οποία στην εκδήλωση που διοργάνωσε για την "Ημέρα των Ευχαριστιών" το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία», την Πέμπτη (27-11-2025), εμφανίστηκε με διάφανο φόρεμα...

Ενώ η εμφάνιση ήταν εντυπωσιακή βέβαια, προκάλεσε αρνητικά σχόλια και κριτικές για την καταλληλότητά της στον διπλωματικό της ρόλο. 

Με δημοσίευμα της και ΒΙΝΤΕΟ που δημοσίευσε την Παρασκευή (28-11-2025) η μεγάλη Βρετανική εφημερίδα «Daily Mail» αναφέρει, μεταξύ άλλων,:

«H επιλογή της πρέσβεως είναι υπερβολικά αποκαλυπτική για μια διπλωματική εκπρόσωπο. Δεν είναι εμφάνιση για μια γυναίκα σε αυτή τη θέση. Πρέσβειρα με διάφανο φόρεμα; Για clubbing την έστειλε στην Ελλάδα ο Τραμπ;...»

ΒΙΝΤΕΟ:

Από πολύχρονοι εχθροί…φίλοι και σύμμαχοι: Ο Τραμπ προσκάλεσε με τιμές στον Λευκό Οίκο τον νεοκλεγέντα μουσουλμάνο Δήμαρχο της Νέας Υόρκης Ζόραν Μαμντάνι - «Με αποκάλεσε μέχρι και τύραννο αλλά δεν είναι τόσο προσβλητικό, τα ξεχνάμε όλα και προχωράμε μαζί...» - BBC: «Χωρίς τέλος οι κωλοτούμπες του Τραμπ λόγω της κατάρρευσης των ποσοστών του...» (ΦΩΤΟ)

Περίπου 1 ώρα κράτησε η πολυαναμενόμενη συνάντηση μεταξύ του «ηλίθιου», -κατά τον Ντόναλντ Τραμπ– , 34χρονου μουσουλμάνου νεοεκλεγέντα Δημάρχου της Νέας Υόρκης, Ζόχραν Μαμντάνι με τον «τύραννο», -σύμφωνα με τον Μαμντάνι –, Αμερικανό Πρόεδρο στον Λευκό Οίκο και το κλίμα, τουλάχιστον σύμφωνα με όσα ανέφερε ο ίδιος ο Τραμπ, στην κοινή συνέντευξη Τύπου στο Οβάλ γραφείο, ήταν «υπέροχο» παρά την έντονη πολύχρονη έχθρα και αντιπαλότητα ανάμεσα τους...

Ο πρώην πλέον, μέγας αντίπαλος του Ντόναλντ Τραμπ, Ζόραν Μαμντάνι κέρδισε στις (04-11-2025) τη Δημαρχία της Νέας Υόρκης με σαρωτική νίκη λαμβάνοντας πάνω από από το 50,4% των ψήφων και έγινε ο πρώτος Μουσουλμάνος Δήμαρχος στη μεγαλύτερη πόλη της Αμερικής καθώς και ο νεότερος Δήμαρχος της τελευταίας εκατονταετίας...

Όπως ανέφεραν τα Αμερικανικά Μέσα, ο λαός της Νέας Υόρκης έδειξε τη δυσφορία του για τον Τραμπ και αψήφησε τις απειλές και την τρομοκρατία του Ντόναλντ Τραμπ, αναδεικνύοντας τον 34χρονο μουσουλμάνο στο αξίωμα του Δημάρχου της μεγαλύτερης πόλης των ΗΠΑ.

Στην επινίκια ομιλία του, ο μουσουλμάνος δήμαρχος είχε εξαπολύσει σφοδρή επίθεση στον Τραμπ, λέγοντας για να τον εξευτελίσει περισσότερο πως ήρθε πρώτος στη Νέα Υόρκη που είναι γενέτειρα του προέδρου των ΗΠΑ και η η πόλη που τον ανέδειξε, λέγοντας «νίκησε η ελπίδα την τυραννία και ότι αυτή την περίοδο πολιτικού ερέβους, η Νέα Υόρκη θα γίνει το φως. Η τυρρανία του Τραμπ τελειώνει από την μεγαλύτερη πόλη των ΗΠΑ». Αποκάλεσε επίσης «δεσπότη», «τύρρανο» και «προδότη» τον Τραμπ μέσα σε αποθέωση.

Την ίδια ώρα και ο Τραμπ συνέχιζε να τον βρίζει μέσω των social media ακόμη και μετά τη νίκη του Μαμντάνι την οποία αποδοκίμασε από την πλευρά του και είχε απειλήσει ότι θα περικόψει την ομοσπονδιακή χρηματοδότηση προς τον Δήμο της Νέας Υόρκης, ο οποίος έχει ήδη οικονομικά προβλήματα. Είχε επίσης χαρακτηρίσει «ηλίθιο» όποιον ψήφισε τον Μαμντάνι. Δηλαδή εκατομμύρια πολίτες!

Όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν - Από πολύχρονοι εχθροί…φίλοι και σύμμαχοι...

Όπως αναφέρουν τα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, το Σάββατο (23-11-2025) ο Τραμπ έστειλε πρόσκληση, για να συναντηθούν προσωπικά στον Λευκό Οίκο, στον τον νεοκλεγέντα μουσουλμάνο Δήμαρχο της Νέας Υόρκης Ζόραν Μαμντάνι, ο οποίος την αποδέχτηκε και η συνάντηση τους πραγματοποιήθηκε με τιμές στον Ζόραν Μαμντάνι.

Τραμπ: «Δεν είναι και τόσο προσβλητικό το τύραννος»

Ο Τραμπ τόνισε αστειευόμενος κατά την συνάντηση τους σύμφωνα με τα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης: «Με έχουν αποκαλέσει πολύ χειρότερα πράματα από τύραννο όπως με είχε αποκαλέσει ο ίδιος. Δεν είναι και τόσο προσβλητικό. Ο Μαντάνι ίσως αλλάξει γνώμη αφού αρχίσουμε να συνεργαζόμαστε. Τα ξεχνάμε όλα και προχωράμε μαζί.».

Σε έναν σχεδόν εγκάρδιο τόνο, ο Ντόναλντ Τραμπ απέφυγε μια ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τις απειλές που είχε εξαπολύσει περί αποστολής στρατευμάτων στη Νέα Υόρκη και σημείωσε πως:

«Νομίζω ότι έχουμε γνωστούς δολοφόνους και γνωστούς διακινητές ναρκωτικών και μερικούς πολύ κακούς ανθρώπους. Στην πραγματικότητα, ίσως περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, ο Μαμντάνι θέλει μια ασφαλή Νέα Υόρκη. Ήμουν και λίγο υπερβολικός με τον Μαμντάνι. Αυτά ανήκουν πλέον στο παρελθόν. Μπορούμε να μιλήσουμε για ό,τι θέλετε, αλλά αν δεν έχεις ασφαλείς δρόμους, δεν πρόκειται να πετύχεις. Οπότε θα δουλέψουμε μαζί με τον νέο Δήμαρχο. Τον συνεχάρην, και μιλήσαμε για κάποια θέματα που έχουμε πολλά κοινά, όπως η στέγαση και η ανέγερση κατοικιών, καθώς και για τα τρόφιμα και τις τιμές. Η τιμή του πετρελαίου πέφτει σημαντικά, και ό,τι κάνω θα είναι καλό για τη Νέα Υόρκη. Συμφωνούμε σε πολλά περισσότερα απ’ ό,τι θα φανταζόμουν. Θέλω να κάνει εξαιρετική δουλειά, και θα τον βοηθήσω να κάνει εξαιρετική δουλειά. Πάντα αισθάνομαι πολύ, πολύ άνετα όταν βρίσκομαι στη Νέα Υόρκη, και νομίζω ακόμη περισσότερο μετά από αυτή τη συνάντηση. Έχει μια διαφορετική φιλοσοφία, είναι λίγο διαφορετικός. Του δίνω πολύ μεγάλο εύσημο για την προεκλογική του εκστρατεία. Έκανε μια επιτυχημένη εκστρατεία και όλοι ξέρουμε ότι οι εκστρατείες δεν είναι εύκολες».

Μαμντάνι: «Τελικά δεν είναι τόσο τύρρανος, τον ευχαριστώ για τις τιμές δεν περίμενα τέτοια υποδοχή, προχωράμε ενωμένοι με τον Αμερικανό Πρόεδρο...»

Σύμφωνα με τα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, από την πλευρά του ο Μαμντάνι ανέφερε ότι η συνάντησή του με τον πρόεδρο ήταν «παραγωγική» και «επικεντρωμένη στον τόπο της κοινής εκτίμησης και αγάπης».

Ο Μαμντάνι κατά την είσοδο του στον Λευκό Οίκο δεν έγινε αντιληπτός από τους δημοσιογράφους καθώς δεν μπήκε από την κύρια είσοδο, ενώ πριν από την συνάντηση είχε απανωτές επαφές με σημαίνουσες προσωπικότητες της Νέας Υόρκης, όπων η κυβερνήτης Κάθι Χόκουλ, αλλά και με τον ηγέτη της μειοψηφίας της Γερουσίας Τσακ Σούμερ.

Το θετικό κλίμα που τελικά είχε η συνάντηση, είχε φανεί από πολύ πριν καθώς ο Πρόεδρος Τραμπ σε δηλώσεις του στο Fox News Radio είχε υποστηρίξει ότι αναμένει πως η συνάντηση θα είναι «αρκετά πολιτισμένη» και ότι ο ίδιος και ο νεοεκλεγείς δήμαρχος θα «τα πάνε μια χαρά».

Απαντώντας ο Μαμντάνι σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τις παλαιότερες επικρίσεις του προς τον Ντόναλντ Τραμπ, συμπεριλαμβανομένου του ότι τον είχε αποκαλέσει «τύραννο», ο Μαμντάνι υποστήριξε ότι η σημερινή συνάντηση «επικεντρώθηκε όχι στα σημεία διαφωνίας. Τελικά δεν είναι τόσο τύρρανος, αστειεύομαι... Τον ευχαριστώ για τις τιμές δεν περίμενα τέτοια υποδοχή είναι αλήθεια, προχωράμε ενωμένοι με τον Αμερικανό Πρόεδρο, για μία Νέα Υόρκη που την αγαπάει και ο ίδιος, είναι η γενέτειρα του και η αντιπαλότητα αυτή δεν προσέφερε τίποτα μόνο κακό...». 

BBC: «Χωρίς τέλος οι κωλοτούμπες του Τραμπ λόγω της κατάρρευσης των ποσοστών του...»

Την ίδια ώρα το BBC έκανε αναφορά για νέα κωλοτούμπα του Τραμπ με την συμφιλίωση και με τον μουσουλμάνο Δήμαρχο, η οποία δεν είναι η μοναδική. Αυτά τα κάνει για να ανέβει η δημοτικότητα του και τα ποσοστά του που έχουν καταρρεύσει. Το αντιλήφθηκε και στις δημοτικές εκλογές της μεγαλύτερης πόλης των ΗΠΑ την Νέα Υόρκη, όπου η αποδοκιμασία ήταν τόσο μεγάλη που προτίμησαν να εκλέξουν έναν 34χρονο μουσουλμάνο για Δήμαρχο...»

ΕΙΚΟΝΕΣ:

Hταν πιωμένη ακόμα ή τον δούλευε; - Κίμπερλι Γκιλφόιλ στο X/Twitter: «Είχα φανταστική συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μαξίμου...» - Δεν κοινοποίησε την ανάρτηση της ούτε ο Τραμπ (ΦΩΤΟ)

Η νέα πρέσβειρα της Αμερικής στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκιλφόιλ, που καθυστέρησε σχεδόν 1 χρόνο να αναλάβει τα καθήκοντα της, μετά τα μπουζούκια που πήγε πρώτα στην πρώτη της επίσκεψη στην Ελλάδα, μετέβη το επόμενο πρωί στο Μέγαρο Μαξίμου για να συναντήσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη...

Ή ίδια με ανάρτηση της στο X/Twitter ανέφερε γράφοντας στα αγγλικά:

«Είχα φανταστική συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μαξίμου...», ανεβάζοντας και σχετικές ΕΙΚΟΝΕΣ από την συνάντηση τους, την ώρα που ο Τραμπ δεν έχει συναντηθεί μαζί του ούτε για καφέ από τότε που ανέλαβε Πρόεδρος της Αμερικής.

Μάλιστα, ο Τραμπ δεν κοινοποίησε στο προφίλ του την ανάρτηση της, όπως έχει κάνει με άλλες αναρτήσεις Αμερικανών Πρέσβειρων που βρίσκονται σε άλλες χώρες.

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ X/TWITTER ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ:

Αμερική - Σαρωτική νίκη για τον 34χρονο Ζόραν Μαμντάνι: O πρώτος μουσουλμάνος που εκλέγεται Δήμαρχος της Νέας Υόρκης - «Η τυρρανία του Τραμπ τελειώνει από την μεγαλύτερη πόλη των ΗΠΑ που τον ανέδειξε...», δήλωσε (ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Ζόραν Μαμντάνι, 34 ετών, κέρδισε την Τρίτη (04-11-2025) τη Δημαρχία της Νέας Υόρκης με σαρωτική νίκη λαμβάνοντας πάνω από από το 50,4% των ψήφων - Με την εκλογή του, ο «δημοκρατικός σοσιαλιστής» και μέγας αντίπαλος του Ντόναλντ Τραμπ, γίνεται ο πρώτος Μουσουλμάνος Δήμαρχος στη μεγαλύτερη πόλη της Αμερικής καθώς και ο νεότερος Δήμαρχος της τελευταίας εκατονταετίας...

Ο λαός της Νέας Υόρκης έδειξε τη δυσφορία του για τον Τραμπ και αψήφησε τις απειλές και την τρομοκρατία του Ντόναλντ Τραμπ, αναδεικνύοντας τον 34χρονο μουσουλμάνο σοσιαλιστή στο αξίωμα του Δημάρχου της μεγαλύτερης πόλης των ΗΠΑ. Νίκες Δημοκρατικών επίσης και σε Βιρτζίνια και Νιου Τζέρσεϊ.

Τα Αμερικανικά Μέσα Ενημέρωσης επεσήμαναν, αρχικά, τις πρωτιές του Μαμντάνι: 

"Είναι ο πρώτος μουσουλμάνος και πρώτος Ασιάτης (με καταγωγή από την Ινδία) που αναλαμβάνει το αξίωμα και είναι ο νεότερος εδώ και έναν αιώνα".

Στην επινίκια ομιλία του, στο Μπρούκλιν, και έχοντας δίπλα του τη σύζυγό του, Ράμα Ντουβάτζι, ο νεοεκλεγείς δήμαρχος εκτίμησε ότι η Νέα Υόρκη, γενέτειρα του προέδρου των ΗΠΑ, μπορεί να «δείξει σε ένα έθνος προδομένο από τον Ντόναλντ Τραμπ πώς να τον νικήσει». 

Ο Μαμντάνι είπε πως αυτή τη φορά: «νίκησε η ελπίδα την τυραννία και ότι αυτή την περίοδο πολιτικού ερέβους, η Νέα Υόρκη θα γίνει το φως. Η τυρρανία του Τραμπ τελειώνει από την μεγαλύτερη πόλη των ΗΠΑ». Χαρακτήρισε εξάλλου «δεσπότη» τον Πρόεδρο Τραμπ.
«Σε τελική ανάλυση, αν υπάρχει κάτι που μπορεί να δείξει πώς θα νικήσεις τον Τραμπ, αυτή είναι η πόλη που τον ανέδειξε...», προσέθεσε και απευθυνόμενος στον πρόεδρο των ΗΠΑ τον ειρωνεύτηκε:

«Ντόναλντ, το ξέρω ότι παρακολουθείς, έχω τέσσερις λέξεις για εσένα: Turn the volume up (“Ανέβασε την ένταση”).
Προσάπτοντας προσωπικά στον Αμερικανό πρόεδρο την ευθύνη για την πολιτική κατά της μετανάστευσης που σημαδεύεται από ενίοτε πολύ βίαιες εφόδους, ο Μαμντάνι τόνισε ότι «η Νέα Υόρκη θα παραμείνει πόλη μεταναστών» και ότι «για να φτάσει κανείς σε κάποιον από μας, πρέπει να περάσει από πάνω μας». 

Σε δεύτερη ανάλυση, τα μεγάλα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης επεσήμαναν τον πολιτικό συμβολισμό που διαθέτει ήδη η επικράτηση του σοσιαλδημοκράτη πολιτικού στις εκλογές απέναντι στον πρώην κυβερνήτη της Νέας Υόρκης και γόνο ίσως της πιο διάσημης πολιτικής δυναστείας της πόλης, Αντριου Κουόμο: 

"Η νίκη του Μαμντάνι μπορεί να ιδωθεί ως μια αποδοκιμασία των ψηφοφόρων, νεαρότερων αλλά όχι μόνο, στο πολιτικό κατεστημένο αλλά και στο αγιοποιημένο οικονομικό μοντέλο της ελεύθερης αγοράς που τελικά δεν αυτορυθμίζεται, αλλά, αντιθέτως, οδηγεί στον κοινωνικό αποκλεισμό". 

Τη νίκη του Μαμντάνι αποδοκίμασε από την πλευρά του ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος, όπως και ο νέος δήμαρχος, έχει γεννηθεί στο Κουίνς. Ο Τραμπ είχε απειλήσει ότι θα περικόψει την ομοσπονδιακή χρηματοδότηση προς τον Δήμο της Νέας Υόρκης, ο οποίος έχει ήδη οικονομικά προβλήματα. Είχε φυσικά υποστηρίξει τον Κουόμο, ο οποίος βγήκε δεύτερος και ηττήθηκε με 10 μονάδες διαφορά. Ο Τραμπ είχε χαρακτηρίσει «ηλίθιο» όποιον ψηφίσει τον Μαμντάνι.

Απαντώντας στον Τραμπ, ο Μαμντάνι δεσμεύτηκε, στην ομιλία μετά τη νίκη του, ότι η δημαρχία του δεν θα εγκαταλείψει τον αγώνα «εναντίον της μάστιγας του αντισημιτισμού».

Ανέφερε, ότι οι εκατομμύρια μουσουλμάνοι και όλοι οι μετανάστες της Νέας Υόρκης θα έχουν θέση στους «διαδρόμους της εξουσίας». 

Επιμένοντας στις κυριότερες υποσχέσεις της εκστρατείας του (έλεγχος των τιμών των ενοικίων, δωρεάν μετακινήσεις με τα λεωφορεία, δωρεάν παιδικοί σταθμοί), ο Μαμντάνι τόνισε ότι έλαβε «εντολή για νέα μορφή πολιτικής, εντολή να κάνει προσιτή την πόλη» για τους κατοίκους της. 

«Οταν μπούμε στο δημαρχείο, σε 58 ημέρες, οι προσδοκίες όλων θα είναι υψηλές. Και θα τις φέρουμε εις πέρας», δεσμεύτηκε. 

ΒΙΝΤΕΟ (ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΜΝΤΑΝΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΑΡΩΤΙΚΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ κ.α.):

Σύνοδο για τη Γάζα στην Αίγυπτο: VIRAL παραμένει και στα ξένα ΜΜΕ η ξεφτίλα της Ελλάδας του Μητσοτάκη - Μέχρι «ποιος είναι;», ρώταγε ο Τραμπ που αποθέωσε Ερντογάν... - Ο απόλυτος Ελληνικός διασυρμός σε ένα ΒΙΝΤΕΟ - Είπε και μία αλήθεια στη Βουλή ο Μητσοτάκης που αποκάλεσε και ο ίδιος την Ελλάδα "ρεντίκολο της Ευρώπης..." Αμερική, Τουρκία, Αίγυπτος υπέγραψαν και μνημόνιο συμμαχίας, με τον κομπάρσο Μητσοτάκη να τον έχουν βάλει στα πίσω καθίσματα... (ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ)

 VIRAL παραμένει και στα ξένα ΜΜΕ η απόλυτη ξεφτίλα της Ελλάδας του Μητσοτάκη, καθώς επειδή παραμένει αυτή η χώρα ακόμα τυπικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, πήγε και εκείνος αναγκαστικά στη Σύνοδο της Αιγύπτου για την Γάζα μαζί με όλους τους ηγέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χωρίς φυσικά να έχει λάβει κάποια πρόσκληση ο ίδιος...

Τέτοιο ρεζιλίκι δεν είχε προηγούμενο και η επίσκεψη του Μητσοτάκη έχει γίνει VIRAL και σε σατηρικές εκπομπές του εξωτερικού, καθώς υπάρχουν και πλάνα με τον Μητσοτάκη να πήγαίνει τρέχοντας προς τον Τραμπ για να συναντηθεί πρώτη φορά μαζί του και να βγάλει μία φωτογραφία μαζί του, και όταν ειδοποιείται ο Πλανητάρχης από την συνεργάτιδα του λέγοντας του: «Κύριε Πρόεδρε ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας...», με τον Τραμπ να την ρωτάει «ποιος είναι;».

Ο διασυρμός και απόλυτη ξεφτίλα συνεχίστηκε και στη συνέχεια χωρίς προηγούμενο κατά την ομιλία του Τραμπ ο οποίος διέσυρε τον Μητσοτάκη, ο οποίος είχε πάρει θέση ακριβώς από πίσω του μαζί τους άλλους ηγέτες των Ευρωπαϊκών χωρών. 

Αρχικά ο Τραμπ ανέφερε απευθυνόμενος στον Μητσοτάκη χωρίς να τον κατονομάζει, καθώς για τους άλλους τους ανέφερε ονομαστικά και τους ευχαρίστησε χαρακτηρίζοντας τους εκπληκτικούς ανθρώπους:

«Ξέρω πολλούς από εσάς για πολύ καιρό και σας θεωρώ φίλους μου, είστε εκπληκτικοί άνθρωποι... Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που είναι εδώ δεν τους συμπαθώ καθόλου, αλλά δεν θα μάθετε ποιοι είναι, αλλά ίσως και να μάθετε...». Εκείνη την ώρα ο κατσουφιασμένος Μητσοτάκης κοιτάει αποσβολωμένος τον Τραμπ καθώς αντιλήφθηκε και εκείνος ότι εννοούσε εκείνος.

Στη συνέχεια ο Τραμπ αποθέωσε τον Τούρκο Πρόεδρο Ερντογάν που ήταν παρών και προσκεκλημένος του Τραμπ, λέγοντας τα εξής, με τον Μητσοτάκη να παραμένει από πίσω του μαζί με τους άλλους ευρωπαϊκούς ηγέτες:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της Τουρκίας Ερντογάν...Είναι πάντα δίπλα μου όταν τον χρειάζομαι. Είναι σκληρός τύπος. Τον αγαπάμε, και όταν έχουνε ένα πρόβλημα με εσάς παίρνουνε εμένα τηλέφωνο για να το λύσω και συνήθως τα καταφέρνω. Έχουμε πολύ καλή σχέση και είχαμε από την αρχή. Οπότε ήθελα να τον ευχαριστήσω που είναι και εδώ, τα χαιρετίσματα του στην όμορφη σύζυγο σας, και ο κ. Ερντογάν είναι πάντα δίπλα μου όταν τον χρειάζομαι.»

Σημειώνεται, ότι πριν λίγο καιρό ο Ερντογάν ήταν προσκεκλημένος του Τραμπ και στον Λευκό Οίκο όπου ανακοίνωσαν την απόλυτη συμμαχία. 

Η μόνη του μικρή αναφορά για την Ελλάδα ήταν:

«Ελλάδα, έχουμε και την Ελλάδα, την Ουγγαρία...», χωρίς να αναφέρει πότε το όνομα Μητσοτάκης, ενώ ανέφερε μέχρι και το όνομα του Ορμπάν.

Έπειτα ακολούθησε η συμφωνία Ειρήνης για την Γάζα, όπου στα πρώτα καθίσματα ήταν ο Τραμπ, ο Ερντογάν και ο Αιγύπτιος Πρόεδρος όπου υπέγραψαν και το μνημόνιο συνεργασίας και συμμαχίας, με τους ηγέτες των Ευρωπαϊκών χωρών, που στηρίζουν και εκείνοι δημόσια τον Ερντογάν (Μελόνι, Μακρόν κ.α.), ενώ ο Μητσοτάκης καθόταν σε μία άκρη και στο τέλος όλοι εκτός από εκείνον χειροκρότησαν το νέο μνημόνιο συνεργασίας και συμμαχίας ανάμεσα σε Αμερική, Τουρκία και Αίγυπτο.

Μετά και από αυτόν τον εξευτελισμό της Ελλάδας και προσωπικά του Μητσοτάκη, ο ίδιος βρέθηκε στη Βουλή όπου δέχτηκε σφοδρή κριτική και χλευασμό για όσα έγιναν στη Σύνοδο της Αιγύπτου, και σύσσωμη η αντιπολίτευση τον χαρακτήρισε ότι εκεί ήταν έναν "κομπάρσος, ένα κοντέρ, ένας αόρατος τουρίστας..." που εξευτελίστηκε παγκοσμίως.

Ο Μητσοτάκης κατά την ομιλία του είπε και μία αλήθεια όπου πρέπει να του το αναγνωρίσουμε, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, "ότι πήγε και εκεί, δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο με τον Τραμπ", το έπαιξε και Τραμπικός, επισημαίνοντας από το ίδιο του το στόμα την μεγάλη αλήθεια: ότι "η Ελλάδα συνεχίζει να είναι το ρεντίκολο της Ευρώπης":

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ ΟΣΑ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ "ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΥΣ" ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΑΠΌ ΣΥΣΣΩΜΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ:

Για τα όσα έγιναν στην Αμερική - Με δύο κουβέντες τα είπαν όλα οι εφημερίδες «Τα Νέα» και «Δημοκρατία»: «Τα πήρε όλα ο Ερντογάν...» - «Πανωλεθρία και ιστορικό φιάσκο για τον Μητσοτάκη...» (ΦΩΤΟ)

Τα είπαν όλα με δύο κουβέντες για τα όσα έγιναν στην Αμερική στο περιθώριο της 80ης Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη οι εφημερίδες «Τα Νέα» και «Δημοκρατία»...

ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ (27-09-2025):

Λευκός Οίκος: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΒΙΝΤΕΟ από την ολόθερμη συνάντηση Τραμπ με Ερντογάν που έγινε δεκτός με όλες τις τιμές - Και επίσημα η απόλυτη συμμαχία Τουρκίας - Αμερικής, υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας μέχρι και για τα πυρηνικά...

Το κατώφλι του Λευκού Οίκου πέρασε μετά από 6 χρόνια, την Πέμπτη (25-09-2025) ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν για την προγραμματισμένη συνάντηση με τον Ντόναλντ Τραμπ, έπειτα από πρόσκληση του τελευταίου, με τον Τούρκο Πρόεδρο να γίνεται δεκτός με όλες τις τιμές και διθυραμβικά λόγια από τον Τραμπ...

«Είναι χαρά μου που βρίσκομαι με τον Πρόεδρο Ερντογάν της Τουρκίας. Και είμαστε φίλοι εδώ και πολύ καιρό. Aκόμη και τα τέσσερα χρόνια, όταν ήμουν στην εξορία άδικα, όπως αποδείχθηκε. Με στημένες εκλογές. Αυτός γνωρίζει για τις στημένες εκλογές καλύτερα από τον καθένα. Αλλά όταν ήμουν στην εξορία, ήμασταν ακόμα φίλοι. Αυτός είναι πάντα ένας καλός τρόπος να δοκιμάσεις μια φιλία», ανέφερε ο Τραμπ για τον Εντογάν.

Η συνάντηση ξεπέρασε κάθε προσδοκία...

Το πολύ θετικό κλίμα, που κυριάρχησε, όχι μόνο αιφνιδίασε τον Τούρκο Πρόεδρο, αλλά επέστρεψε στην Άγκυρα με σημαντικές διπλωματικές και στρατηγικές επιτυχίες στις βαλίτσες του. Η επίλυση των ζητημάτων F-35 (θεωρείται δεδομένη η πώληση τους στην Τουρκία), η άρση των κυρώσεων CAATSA, καθώς και οι συμφωνίες στον τομέα της πυρηνικής συνεργασίας και της αγοράς μίας τεράστιας ποσότητας αεροσκαφών Boeing, συνθέτουν ένα νέο σκηνικό στις σχέσεις Τουρκίας – ΗΠΑ.

Η ολόθερμη συνάντηση, που κάνει το γύρο του πλανήτη, είχε διάρκεια 2,5 ώρες όπως γράφουν τα μεγάλα ξένα μέσα ενημέρωσης. 

Γενικότερα ο τίτλος της συνάντησης είναι:

«Και επίσημα η απολύτη συμμαχία Τουρκίας - Αμερικής, υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας μέχρι και για τα πυρηνικά».

ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ:






Νέα Υόρκη: Ο Ερντογάν ακύρωσε τελευταία στιγμή τη συνάντηση με Μητσοτάκη που δεν προσκλήθηκε ούτε στον Λευκό Οίκο - Καλεσμένος του Τραμπ μόνο ο Τούρκος Πρόεδρος...

Στις 21:00 το βράδυ της Τρίτης (23-09-2025) είχε προγραμματιστεί να γίνει μία συνάντηση ανάμεσα σε Κυριάκο Μητσοτάκη και Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στο περιθώριο της 80ης Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ που πραγματοποιείται στη Νέα Υόρκη, ωστόσο ο Τούρκος Πρόεδρος αιφνιδιαστικά έριξε άκυρο στον Έλληνα Πρωθυπουργό και δεν θα συναντηθούν ούτε για λίγο...

Παράλληλα ο Ερντογάν θα βρεθεί στον Λευκό Οίκο κατόπιν πρόσκλησης του Ντόναλντ Τραμπ.

Την ίδια ώρα στο Μαξίμου επικρατεί ψυχρολουσία και γι΄αυτή την εξέλιξη, ενώ όπως αναφέρεται κανονικά θα γίνει η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Νίκο Χριστοδουλίδη, με τον οποίο θα συζητήσουν ,μεταξύ άλλων, και το θέμα του καλωδίου ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου, θέμα για το οποίο έχει εκφράσει αντιρρήσεις η κυπριακή πλευρά και έχει προκαλέσει ένταση ανάμεσα σε Αθήνα και Λευκωσία.

BBC για γενοκτονία στη Γάζα: «Μετά την επίσκεψη του Τραμπ στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Βρετανία αποφάσισε να αναγνωρίσει και επίσημα το κράτος της Παλαιστίνης»

Ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ θα αναγνωρίσει επίσημα το κράτος της Παλαιστίνης αυτό το Σαββατοκύριακο, μετά την ολοκλήρωση της ιστορικής επίσκεψης του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με το BBC...

Ο κύβος ερρίφθη. Ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ θα αναγνωρίσει επίσημα το κράτος της Παλαιστίνης αυτό το Σαββατοκύριακο, μετά την ολοκλήρωση της ιστορικής επίσκεψης του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με το Βρετανικό κανάλι του Λονδίνου BBC.

Ο Στάρμερ καθυστερεί την ανακοίνωση μέχρι να φύγει ο Τραμπ, επειδή ανησυχεί ότι το θέμα θα κυριαρχούσε στη συνέντευξη Τύπου, σύμφωνα με το BBC.

Σημειώνεται ότι ήδη δεκάδες χώρες της Ευρώπης έχουν ήδη αναγνωρίσει επίσης το κράτος της Παλαιστίνης. 

Αμερική - Η στιγμή που πέφτει νεκρός ο Τσάρλι Κερκ σε πανεπιστήμιο: Δέχτηκε σφαίρα στο λαιμό ο 32χρονος ακτιβιστής και φανατικός σύμμαχος του Τραμπ - Άφαντος ο εκτελεστής... (ΒΙΝΤΕΟ-ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ)

Σοκ προκάλεσε στην Αμερική και όχι μόνο η εν ψυχρώ δολοφονία του 32χρονου Τσάρλι Κερκ (Charlie Kirk), πολιτικού ακτιβιστή και φανατικού συμμάχου του Τραμπ, η οποία σημειώθηκε την ώρα που μιλούσε σε πανεπιστήμιο της Γιούτα, στην Αμερική μέρα μεσημέρι...

Ο υποστηρικτής του Ντόναλντ Τραμπ καθόταν σε μία καρέκλα όπου μιλούσε σε χιλιάδες φοιτητές, όταν στις 12:10 τοπική ώρα δέχτηκε μία σφαίρα στο λαιμό και έπεσε νεκρός στο έδαφος. Ακολούθησαν στιγμές χάους και πανικού, καθώς ο κόσμος προσπαθούσε να φύγει όσο πιο γρήγορα μπορούσε από το σημείο.

Ο εκτελεστής, που παραμένει άφαντος, πρέπει να το πυροβόλησε από το απέναντι κτίριο λένε τα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης.

Το FBI καλεί το κοινό να κοινοποιήσει φωτογραφίες και βίντεο από τους πυροβολισμούς...

Σύμφωνα με τα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, το FBI προτρέπει όποιον διαθέτει πληροφορίες, φωτογραφίες ή βίντεο σχετικά με το περιστατικό να τα κοινοποιήσει.

Αρκετοί είναι οι χρήστες των social media που μετέδιδαν ζωντανά την ομιλία του Κερκ, καταγράφοντας και τη στιγμή του πυροβολισμού.

ΒΙΝΤΕΟ (ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ) - Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ 32ΧΡΟΝΟΥ:

Συνεχίζεται ο πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας και ο Τραμπ δηλώνει: «Πούτιν και Ζελένσκι είναι σαν το λάδι και το ξίδι, δεν ξέρω αν θα συναντηθούν τελικά...» (ΒΙΝΤΕΟ)

Πάει για φιάσκο η συνάντηση Πούτιν με Ζελένσκι (;) και με τους δύο να είναι, τις τελευταίες ώρες ανυποχώρητοι στο ενδεχόμενο αυτό, την ώρα που ο πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας συνεχίζεται κανονικότατα...

Ο Αμερικανός Πρόεδρος μετά από αυτή την εξέλιξη, έκανε δηλώσεις σε δημοσιογράφους σχολιάζοντας με ειρωνεία τις «παγωμένες» σχέσεις των δύο ηγετών λέγοντας, μεταξύ άλλων,:

«Θα δούμε τελικά αν ο Πούτιν και Ζελένσκι μπορούν να συνεργαστούν... Δεν ξέρω αν θα συναντηθούν τελικά. Και οι δύο είναι είναι σαν το λάδι και το ξίδι... Δεν τα βρίσκουν πολύ καλά. Θα δούμε. Και μετά θα δούμε αν θα πρέπει να είμαι κι εγώ εκεί ή όχι. Θα προτιμούσα να αποφύγω να είμαι ανάμεσα τους αν και ποτέ συναντηθούν...»

ΒΙΝΤΕΟ:

Βίντεο - Ρεπορτάζ







Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ EMEDIA