![](https://1.bp.blogspot.com/-TnqHBa6e-pM/Xc2WaevjJKI/AAAAAAAConM/QrvVtzhtsK44lNztAfoIsZDAKRaiLiHzwCLcBGAsYHQ/s640-rw/%25CE%2594%25CE%2595%25CE%2597.jpg)
Μια νέα υπηρεσία για την εξυπηρέτηση των πελατών της πρόσθεσε στο δικτυακό της ιστότοπο η ΔΕΗ και ο ΔΕΔΔΗΕ...
Η υπηρεσία επιτρέπει στους πελάτες της να δηλώνουν online σε 4 βήματα εάν υπάρχει πρόβλημα διακοπής ρεύματος στην σύνδεση τους.
Δείτε αναλυτικά τη νέα υπηρεσία της ΔΕΗ.
ΒΗΜΑ 1:
Συνδεθείτε με το site στο link: https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html
Βημα 2:
Κάντε επιλογή του Νομού που διαμένετε
Η υπηρεσία επιτρέπει στους πελάτες της να δηλώνουν online σε 4 βήματα εάν υπάρχει πρόβλημα διακοπής ρεύματος στην σύνδεση τους.
Δείτε αναλυτικά τη νέα υπηρεσία της ΔΕΗ.
ΒΗΜΑ 1:
Συνδεθείτε με το site στο link: https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html
Βημα 2:
Κάντε επιλογή του Νομού που διαμένετε
![](https://1.bp.blogspot.com/-wvXuVrJSREk/Xc2W_QzeEwI/AAAAAAAConY/HxZbYSqRTDwrwvd9Ydj9bsjn2BAx25ZEgCLcBGAsYHQ/s640-rw/%25CE%2592%25CE%259B%25CE%2591%25CE%2592%25CE%2597-10.webp)
ΒΗΜΑ 3:
Εισάγετε στην εφαρμογή της ΔΕΗ τον αριθμό παροχής που έχει πρόβλημα
![](https://1.bp.blogspot.com/-RXhoGDX2fEY/Xc2W9i3Ys8I/AAAAAAAConU/aImM4LD1zRAxbLFCD2c52DzfZTNZ13izgCLcBGAsYHQ/s640-rw/%25CE%2592%25CE%259B%25CE%2591%25CE%2592%25CE%2597-20.webp)
ΒΗΜΑ 4:
Εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία αλλά και τα στοιχεία βλάβης.
Ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει ότι δε φέρει ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς δηλώσεως ιδιότητος χρήστη.
Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης & Βλαβών
Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων) τηλεφωνήστε στο 11500 τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00
Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το 24ωρο.
Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια.