Φτιάξτε εύκολα 4 απολαυστικούς χυμούς για να καταπολεμήσετε το άγχος | EviaZoom.gr - Εύβοια News
9 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM
ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Φτιάξτε εύκολα 4 απολαυστικούς χυμούς για να καταπολεμήσετε το άγχος

Ξέρετε ότι οι φυσικοί χυμοί μπορούν να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε το άγχος; Δείτε πώς θα παρασκευάσετε γευστικά ροφήματα που θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε...

Το άγχος είναι μια συναισθηματική κατάσταση που χαρακτηρίζεται από υψηλή σωματική ή συναισθηματική ένταση, η οποία προκαλείται από υπερβολικά απαιτητικές συνθήκες. Είναι ένας από τους μηχανισμούς άμυνας του σώματος, ένα άτομο αντιμετωπίζει στρεσογόνους παράγοντες.

Ο ρυθμός της καρδιάς και η αναπνοή επιταχύνονται, η αρτηριακή πίεση αυξάνεται, ενώ εκκρίνονται ορμόνες όπως η αδρεναλίνη και η κορτιζόλη.

Τα συμπτώματα του στρες μπορεί να είναι σωματικά, συναισθηματικά και ψυχολογικά, ενώ διαφέρουν από άτομο σε άτομο, όπως εξηγεί σε άρθρο της η κλινική ψυχολόγος Ειρήνη Παναγοπούλου.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής, ο διαρκής αγώνας είτε για επιβίωση είτε για πλουτισμό, εντείνει το άγχος των περισσότερων ανθρώπων στον πλανήτη. Επί του παρόντος, υπάρχουν πολλές θεραπευτικές προσεγγίσεις (φάρμακα, ψυχοθεραπεία, διαλογισμός) ώστε το άγχος να μην επηρεάσει την ποιότητα ζωής σας.

Συμπληρωματικά, μπορείτε να δοκιμάσετε τους χυμούς που παρουσιάζονται παρακάτω, οι οποίοι περιέχουν φυσικά υλικά που έχει αποδειχτεί ότι συμβάλλουν στη μείωση του άγχους και προάγουν την ευεξία.

Για να τους παρασκευάσετε θα χρειαστείτε ένα λειτουργικό μπλέντερ ή έναν αποχυμωτή, τα οποία μπορείτε να αναζητήσετε διαδικτυακά, συγκρίνοντας τα χαρακτηριστικά διαφόρων μοντέλων στις προσφορές Vicko (για παράδειγμα, αποχυμωτής 400W από 29 €, ή λεμονοστύφτης από 9,90 €) και άλλες ιστοσελίδες με ηλεκτρονικά είδη και είδη σπιτιού, όπου θα βρείτε διάφορες οικιακές συσκευές σε εξαιρετικές τιμές, μεταξύ των οποίων μπλέντερ και αποχυμωτές.

Χυμός από σέλινο, μπρόκολο και κουνουπίδι:
Αυτός ο πράσινος χυμός είναι σημαντική πηγή βιταμινών, μετάλλων και αντιοξειδωτικών που βελτιώνουν τη σωματική και ψυχική σας υγεία. Η αποτοξινωτική του δράση βοηθά στην αποβολή των τοξινών που παράγονται από τον οργανισμό σε κρίσεις στρες.

Υλικά

● 2 κλωνάρια σέλινου

● ½ φλιτζάνι ψιλοκομμένο μπρόκολο (75 g)

● ½ φλιτζάνι ψιλοκομμένο κουνουπίδι (75 g)

● 1 φλιτζάνι νερό (200 ml)

Εκτέλεση

Πλύνετε σχολαστικά τα λαχανικά και τοποθετήστε τα στο μπλέντερ. Προσθέστε ένα ποτήρι νερό και χτυπήστε για λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να ομογενοποιηθεί.

Πώς να τον πιείτε

Πιείτε το χυμό στα μέσα του πρωινού μια εργασιακά φορτωμένης μέρας. Εάν εκδηλώνετε ήδη συμπτώματα άγχους, πίνετε αυτόν τον χυμό δύο φορές την ημέρα.

Χυμός με αμύγδαλο, μπανάνα και νερό καρύδας:
Λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, αυτός ο φυσικός χυμός βοηθά στην ανακούφιση από τις ανισορροπίες που σχετίζονται με το στρες και που βλάπτουν το νευρικό σύστημα. Επίσης, είναι μια εξαιρετική πηγή σιδήρου, ασβεστίου και μαγνησίου. Την δράση της μπανάνας και της φλούδας της στην καταπολέμηση του άγχους και της κατάθλιψης και στην ενίσχυση της λειτουργίας της μνήμης παρουσιάζουν σε μια πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη τους ερευνητές από το Πακιστάν.

Υλικά

● 10 αμύγδαλα

● 1 μπανάνα

● 1 φλιτζάνι νερό καρύδας (200 ml)

Εκτέλεση

Κτυπήστε στο μπλέντερ, τις μπανάνες και το νερό καρύδας μέχρι να πάρετε ένα λείο μείγμα.

Πώς να τον πιείτε

Πίνετε τον χυμό όποτε αισθάνεστε άγχος ή πιείτε τον προληπτικά 3 φορές την εβδομάδα.

Χυμός από κάσιους και σπόρους ηλιάνθου:
 

Ένας γευστικός χυμός που αποτελεί σημαντική πηγή μαγνησίου και ασβεστίου που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος. Η υψηλή ενεργειακή του αξία και τα αντιοξειδωτικά που περιέχει βελτιώνουν τη διάθεσή και καταπολεμούν τα συμπτώματα του στρες.

Υλικά

● 6 κάσιους

● 2 κουταλιές της σούπας σπόροι ηλίανθου (περίπου 30 σπόροι)

● 1 φλιτζάνι νερό (200 ml)

Εκτέλεση

Ανακατέψτε όλα τα υλικά μαζί.

Πώς να τον πιείτε

Πιείτε τον όποτε έχετε κάποιο αρχικό σύμπτωμα άγχους ή νιώθετε εξαντλημένος και ευερέθιστος. Τώρα καθώς ξέρετε πώς να καταπολεμάτε το άγχος φυσικά, μην διστάσετε να φτιάξετε αυτούς τους χυμούς στο σπίτι. Για καλύτερα αποτελέσματα, πάρτε αρκετή ξεκούραση και δοκιμάστε μερικές τεχνικές χαλάρωσης.

Μπορείτε να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά συστατικά αυτών των χυμών για να αποτρέψετε και να ανακουφίσετε το άγχος και τις συνέπειές του. Αν όμως τα συμπτώματα επιμένουν, ίσως πρέπει να αναζητήσετε τη βοήθεια κάποιου ειδικευμένου σε θέματα στρες γιατρού.

Βιβλιογραφία

1. «Φυλλάδιο με προσφορές Vicko» στο kimbino.gr

2. Noreen Samad, Aqsa Muneer, Najeeb Ullah, Aqal Zaman: «Banana fruit pulp and peel involved in antianxiety and antidepressant effects while invigorate memory performance in male mice: Possible role of potential antioxidants» στο ncbi.nlm.nih.gov (Pakistan journal of pharmaceutical sciences, Μάιος 2017)

3. Ειρήνη Παναγοπούλου, κλινική ψυχολόγος: «Άγχος: μαθαίνοντας για την καθημερινή μας παρέα» στο psychologynow.gr.

Βίντεο - Ρεπορτάζ







ΟΜΙΛΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα