Σοβαρή καταγγελία για τα ΚΤΕΛ Εύβοιας: Γονείς και φοιτητές παρέμειναν τρεις ημέρες στο Μεσολόγγι επειδή αναβλήθηκε τελευταία στιγμή το δρομολόγιο προς Χαλκίδα (ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ) | EviaZoom.gr - Εύβοια News
10 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM
BANNER TRIACON
 

Σοβαρή καταγγελία για τα ΚΤΕΛ Εύβοιας: Γονείς και φοιτητές παρέμειναν τρεις ημέρες στο Μεσολόγγι επειδή αναβλήθηκε τελευταία στιγμή το δρομολόγιο προς Χαλκίδα (ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ)

Σοβαρή καταγγελία για τα ΚΤΕΛ Εύβοιας: Γονείς και φοιτητές παρέμειναν τρεις ημέρες στο Μεσολόγγι επειδή αναβλήθηκε τελευταία στιγμή το δρομολόγιο προς Χαλκίδα (ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ)
Μια ακόμη καταγγελία στο eviazoom.gr που αφορά τα ΚΤΕΛ Ευβοίας - Όπως καταγγέλει η Χαλκιδέα κ.Καραμπουρνιώτη, η ίδια, μαζί με άλλους γονείς ταξίδεψαν στο Μεσολόγγι, για να πάρουν τα παιδιά τους, που σπουδάζουν στη περιοχή, λόγω του κλεισίματος των τραπεζών...

Την Παρασκευή (03-07-2015) πήγαν στο πρακτορείο και αφού έκλεισαν τα εισιτήρια περίμεναν το λεωφορείο των ΚΤΕΛ Εύβοιας για να επιστρέψουν στη Χαλκίδα. Ωστόσο και ενώ είχαν κλείσει εισιτήρια και το λεωφορείο έκανε εκείνη την ημέρα το καθιερωμένο δρομολόγιο Γιάννενα - Χαλκίδα, ξαφνικά ενημερώθηκαν στις 16:55 ότι το δρομολόγιο δεν θα πραγματοποιηθεί, με αποτέλεσμα να προκληθεί μεγάλη φασαρία και τελικά δεκαπέντε άτομα να παραμείνουν στο Μεσολόγγι, χωρίς χρήματα μέχρι την Κυριακή (05-07-2015) ενώ όπως τόνισε η κ. κ.Καραμπουρνιώτη δεν κατάφεραν να ασκήσουν και το εκλογικό τους δικαίωμα.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ

"Ετοιμαστήκαμε, γιατί στις 15:00 είχε λεωφορείο για να κατέβουμε Χαλκίδα. Είχαμε κλείσει το πρωί θέσεις, είχαμε πάρει τα εισιτήρια μας με τον αριθμό της θέσης και περιμέναμε στο πρακτορείο από τις 14:15, γιατί έρχεται 15:00, 15:30 αναλόγως... Το λεωφορείο έρχεται από τα Γιάννενα. Στις 16:55 βγαίνει ανακοίνωση ότι όσοι είναι για Χαλκίδα το λεωφορείο δεν θα περάσει. Κάναμε φασαρία περιττό να το πω. Ήμασταν 15 άτομα. Το ξέρανε ότι ήταν κλεισμένες οι θέσεις, αλλά οι οδηγοί έχουν διαμάχη στα Γιάννενα με την Χαλκίδα. Και τους λέμε τι κάνουμε εμείς; και μας λένε θα φύγετε την Κυριακή. Μα πως θα καθήσουμε σε ένα ξένο μέρος που πήγαμε για να πάρουμε τα παιδιά μας γιατί οι τράπεζες είναι κλειστές και δεν βγάζουν λεφτά. Ανεβήκαμε να πάρουμε τα παιδιά να κατέβουμε στη Χαλκίδα και μείναμε εδώ χωρίς χρήματα..." τόνισε η κ.Καραμπουρνιώτη.

Παράλληλα η κόρη της καταγγέλουσας και φοιτήτρια, Μιχαέλα Καραμπουρνιώτη, η οποία ήταν παρούσα στα παραπάνω περιστατικά, έκανε τις εξής δηλώσεις στο eviazoom.gr, μέσω επιστολής στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: 

"Θέλω να εκφράσω ένα παράπονο και θυμό για τα ΚΤΕΛ Χαλκίδας για την ανήθικη συμπεριφορά των υπαλλήλων και κυρίως την συμπεριφορά του οδηγού. Την Παρασκευή λόγο της λήξης της εξεταστικής περιόδου και λόγο του δημοψηφίσματος πολύ φοιτητές έπρεπε να επιστρέψουμε στα σπίτια μας και για το λόγο το ότι δεν είχαμε  λεφτά να ζήσουμε διότι η τράπεζες με όλα αυτά που έγιναν δεν έβγαζαν χρήματα και κυρίως δεν μπορούσαν να μας βάλουν οι γονείς μας. 

Ήμασταν γύρω στα 15 άτομα από Μεσολόγγι με προορισμό την Χαλκίδα. Από προηγούμενες μέρες είχαμε πάρει τηλέφωνο στα Κτελ Ιωαννίνων για να κλείσουμε θέσεις ώστε να μπορούμε να κάτσουμε λόγο του μεγάλου ταξιδιού (6 ώρες) και κατευθυνθήκαμε στο πρακτορείο του Κτελ Μεσολογγίου για να τα παραλάβουμε. Την Παρασκευή 3/7/2015 περιμέναμε το λεωφορείο από τα Γιάννενα με κατεύθυνση προς Χαλκίδα από τις 2 η ώρα όπου η ώρα άφιξης λεωφορείου υποτίθεται είναι στις 3 η ώρα με πολλές αποσκευές ο καθένας διότι πάμε για καλοκαίρι στους γονείς μας. Γύρω στις 5 παρά δέκα  βγάζει ανακοίνωση ο υπάλληλος του πρακτορείου στα Κτελ Μεσολογγίου ότι ο οδηγός ο οποίος είναι χαλκιδέος δεν πέρασε από Μεσολόγγι να παραλάβει τα 15 άτομα με κρατημένες θέσεις διότι το λεωφορείο γέμισε από επιβάτες και θεώρησε σωστό να πάρει άλλο δρόμο επιστροφής από τον κανονικό και να μας παρατήσει ουσιαστικά εμάς στο δρόμο με πληρωμένα τα εισιτήρια μας και πάντα με κλεισμένες θέσεις όπου το γνώριζε διότι τους δίνουν χαρτιά και θεώρησε σωστό να βάλει άλλους επιβάτες στις θέσεις τις δικέs μας. 

Έτσι οι υπόλοιποι παραμείναμε για σαββατοκύριακο χωρίς χρήματα για να επιβιώσουμε και με στέρηση του πολιτικού μας δικαιώματος περιμένοντας μέχρι την Κυριακή που θα ερχόταν λεωφορείο και αν αυτό θα ερχόταν. Τους χειμερινούς μήνες που λόγο γιορτών επιστρέφουμε στους γονείς μας και υπάρχει απίστευτος κόσμος έρχεται το λεωφορείο όπου πάλι κλείνουμε θέσεις και ταξιδεύουμε πάνω από 10 άτομα όρθια με κίνδυνο τις ζωές μας για το λόγο ότι πολλά γίνονται στο δρόμο όπως αποδύχθηκε και την περασμένη χρονιά 2 τροχαίο με το λεωφορείο από Γιάννενα με κατεύθυνση Χαλκίδας και με κάτι οδηγούς οι όποιοι μας βρίσκουν μικρά και μας βρίζουν συνεχώς. 

Επειδή τα Κτελ Χαλκίδας με τα Κτελ Ιωαννίνων έχουν διαμάχη μεταξύ τους γι' αυτό το δρομολόγιο για ποιο λόγο να τα φταίμε εμείς οι επιβάτες που τους πληρώνουμε κιόλας; 

Όλα τα δρομολόγια για άλλες πόλεις δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα και αντιμετωπίζει μόνο αυτό το δρομολόγιο το οποίο από Χαλκίδα προς Γιάννενα έχει καθημερινά εκτός Σαββάτου 10 το πρωί και από Γιάννενα προς Χαλκίδα έχει από τις 12 το πρωί μόνο δηλαδή ένα δρομολόγιο για τόσα άτομα. Παίρνοντας λοιπόν τα Κτελ Χαλκίδας όπου εκείνοι ήταν υπεύθυνοι για αυτό το δρομολόγιο διότι ο οδηγός είναι χαλκιδέος για να τους ρωτήσουμε για ποιο λόγο  μας παράτησε και η αντιμετώπιση που είχαμε ήταν εντελώς άθλια. 

Όλη την ώρα αυτό που μου λέγανε ήταν ότι μαθές δεν γνωρίζανε κάτι και τι να κάνουν και γενικά ειρωνευόντουσταν και χασκογελάγανε μεταξύ τους  όπου οι συγκεκριμένοι γνώριζαν όπως τους είχε ενημέρωση ο οδηγός από τις 4 ηώρα και ενημέρωσαν τα Κτελ Μεσολογγίου στις 5 παρά με αποτέλεσμα να μείνουμε πίσω και να ταλαιπωρηθούμε. Ένα έχω να πω άσχετοι άνθρωποι σε άσχετες θέσεις."

Βίντεο - Ρεπορτάζ







Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ GOOGLE

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ EMEDIA