![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi_hSxk6PhtrVzWvLqi59iT-v963BAyyLrJLfvFKRQ6bpSDV3zsk0OH_2fFWpLmYBMuNdf_tKQrqwgWj67N-T5nBnR9FjDGIX8e0aJhsOLoCwpn7uwmiMDRivNoBZfJtvIwQRDt8BKa8NB1Ol6PW5aWTYQPO7aXhvbfTwcGZURy9Omy42j1Kaq3lAcj/w640-h406-rw/%CE%A4%CE%95%CE%9C%CE%A0%CE%97_%CE%A4%CE%A1%CE%95%CE%9D%CE%9F_%CE%9D%CE%95%CE%9A%CE%A1%CE%9F%CE%99.png)
«Είναι γνωστό πως η διαχείριση της κυκλοφορίας στους σιδηρόδρομους μέχρι και σήμερα γίνεται εν πολλοίς "manually", καθώς ηλεκτρονικά μέσα δεν λειτουργούν...», δήλωσε.
Στην ερώτηση αν «θα παίρνατε αύριο εισιτήριο, να πάτε Αθήνα - Θεσσαλονίκη;», η απάντηση του ίδιου ήταν σαφής:
«Από το τέλος του 2020, όχι, δεν μπαίνω σε κανένα τρένο...» και πρόσθεσε: «δεν υπάρχει καμία ασφάλεια, δεν μπορούν να ξανακυκλοφορήσουν συρμοί μετά και το τελευταίο τραγικό γεγονός όσο υφίσταται το τρέχον πλαίσιο...»